A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Tdm 850 1991 (859)

Tdm 850 1991 (859) 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Ennyiért? Jobbat? Kizárt!!

Szöveges ítélet

Bandit után egy álom. Nyomatékos, hiretelen megjön az erő, kicsit traktoros hangjával egy igazi erőgép (Most 1100-es Kawasakim van tudom mihez viszonyítani nem Pannoniáról ültem MZ-re). Én nagyon NAGYON szerettem. Ami szerintem az ütőkártyája, hogy eszméletelen kezes. Olyan rossz felületü szerpentineken is teljes bátorsággal lehet bedobni a kanyarogba lábtartóig karcolva azt utassal dobozzal, hogy még ma sem hiszem el. Eger-Parádsasvár-Pásztó zsebbe lehet rakni az összes 600as/1000es sport gépet. Nem nem az én képességem hanem a TDM-é. Aki nem próbálta nem éri. Ültem vizes 1200GS-es, most 1100as ZRX-em van és még akkor is azt mondom az etalon kompormisszum futómű a TDM-é. Számomra ami "elfogyott" az az erő. Szórakoztam a fogaskerekekkel egy drabaig aztán lecseréltem. A 900as sem akkor lépés azzal a 10-12LE-val. Pakolható, gyötörhető (Erdély: Trasalpina, Transzfogaras, patak átkelések, Ausztria/Szlovénia: szemkitolós szerpentínezés mintha loptam volna) imádható. Alkatrész árakban van pár gyökérség: pl a körömnyi tömítések horro pénzekbe kerülnek Kawasaki: 400ft Yamaha: 3900Ft. Érthetetlen. Ezen kívül tudja csipegetni az olajat és a fasz olajszintmérő miatt (ülés alatt középen) és a középálvány hiánya okán egy bűvész trükk a szint mérés. Ülés kényelmes, utasok vígan aludtak mögöttem 50-60km-eket. Az üléspozició viszont kicsit túl egyenes így az alulról jövő ütéseket (honnan jönne máshonnan na mind1 :D) a gerinc kapja egy az egybe a mostani motoromon ami sportosabb nyugodtanbban elücsrögök 600km-et. Hátrány: szélvédelem! Ne küzdj ne kaparja fos. Vehetsz rá kínai nagyfel méretű ocsmány toldalékot tök 8. Ez ilyen. a Kawasakim naked egy kerek lámpával és fele annyit szopok a széllel :-) Fogyasztás voltam 4 hez közel 4,3 de 5-6-tal érdemes számolni. Jah fék: elől fos azonnal fém fékcső. Karmantyú szett 40.000ft kb horror. R1/Fazer féke rámegy. Én közel 26.000km-et bele tettem úgy h robogóval járok dolgozni szóval ez csak túra. Azt hiszem annyiért amennyibe ezek kerülnek most nem szabad mást venni. Nekem a 4tx hátsó lámpája maga a hányás és karakteretlen lett a 3VD után de ha jól tudom kicsit jobb a motorja és nem eszi az olajat. Engem soha sem hagyott cserbe, egy telószimeringet leszámítva amit úgy fosott el hogy majdnem szemen lőtt persze túra előtt bepakolva szigorúan....humora is van :D Én nagyon ajánlom mindenkinek. BÍrja a terepet is, országutat limitáltan az autópályát is. Ha van kérdés írjatok: kattogo@gmail.com

Hibalista

- Amikor megvettem az előző tulaj vissza szerelte a gyári kipufogót de elfeketette vissza fúvókázni a karbit ez okozott problémát az elején, ezen kívül: fesszabályzó, generátor. Kopó: telószimering (2X), hátsókerékcsapágy, fékek nagy számban ;)

Ide hordtam szervizbe

Mirek motors. Csak ajánlani tudom őket.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Bandit Következő motorja? ZRX1100
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.