A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » XT660Z Ténéré (660 cm3)

XT660Z Ténéré (660 cm3) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Bakkecske

Szöveges ítélet

Egy éve vettem, első motorom. Előtte sosem motoroztam. 200 cm vagyok, így valami nagyot akartam és olyat, ami többet nyújt a személyautónál. Földutakon, és szántókon akartam vele poroszkálni. Túrázni, hegyen-völgyön. És amint megláttam egy ilyet az utcán, rögtön tudtam, hogy nekem EZ a motor kell. Megmentett a hosszas keresgéléstől, a "milyen motort vegyek" hosszas érlelődésétől. Megláttam, azonnal megszerettem és kész. Elolvastam a teszteket róla, és néztem az apróhirdetéseket. Hamar rájöttem, hogy nehéz dolgom lesz, évente 2-5 db van eladó használtan. És akkor jött az isteni szerencse. Egy mélygarázsban tartott, első tulajdonostól, kevés kilométerrel, szinte sérülésmentesen. Azonnal megvettem alku nélkül 1.300.000-ért.
Szerencsére pár héttel korábban kezdtem a gyakorlati vezetést, így már volt bátorságom elhozni a gépet, és utána gyakorolni vele a jogsivizsgákra.
Azóta egy év alatt 10.000 km-t mentem vele, ami szerintem nem rossz. Egyszer sajnos sikerült fejre is állnom vele, de csak a plexi tartó műanyag csavarok törtek le, meg egy tükör. Ja, és ami drága volt, a fejidom vékony csőváza is elhajlott. Sajnos olyan bonyolult elemről van szó, hogy a visszahajtás szinte lehetetlen, vettem is egy új csővázat 50.000-ért. Ez kicsit húzós volt, de tanulópénz. A telónak semmi baja nem lett, ez a jobbik hír, mert azért kapott rendesen az is.

És a bevezető történet után pár objektívebb tapasztalat:
kététeres magasságnál már eléggé hajlított lábakkal kell ülni rajta, viszont álló helyzetben kényelmesen leér a lábam.
48 lóerő 130-as utazótempóra még tökéletes, dobozokkal.
Viszont 0-100-ig a gyorsulás pazar. Tökéletes túragép országutakra! Földúton pedig bőven sok a nyomaték. Sokszor még egyesben is a kuplunggal kell játszani, ha terepezünk.
Vibrál. Főleg 3-4000-es fordulaton, kicsit zavaró, de nem vészes. Pályán a lábamon érzem, de több óra után sem okoz zsibbadást, teljesen elviselhető.
Menetszél a plexi miatt leveszi a mellkasomról a terhet, pályán nem fárasztó.
Kényelmes, egyenes háttal lehet ülni rajta.
Könnyen szervizelhető.
Hogy szidjam is:
A műanyagok és a festékek gagyik. UV kikezdi őket.
Összességében elég igénytelenül elkészített gép. Műszaki/mérnöki szemmel nézve. Ugyanakkor ez a piacon még jónak számít.

Összegezve: imádom, azóta sem tudok jobb motort számomra, és tökéletesen tud mindent amit elvárok tőle. Ha terepen is akarsz bóklászni, és magas vagy, ilyet vegyél!

Hibalista

- Eddig semmi. Fékbetét, lánc, olajszűrő, légszűrő.

Ide hordtam szervizbe

Magam szervízelem.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 12700
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.