A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

SR 250 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

a türelmes tanár

Szöveges ítélet

Életem első motorja volt az SR250, ezen tanultam motorozni. Hirtelen felindulásból vettem meg egy aukciós szájton, egy barátom jött el velem, hogy ne valami szörnyet vegyek, de ritka szép állapotban volt. Később azért árnyalódott a kép.

Alapból a motor nagyon kényelmes, viszonylag jól megy, megbízható és így használtan még drága sem volt. 2011-ben vettem, akkor errefelé 250ccm volt a tanulómotor felső határa (azóta tömeg-lóerő arány számít) úgyhogy elég sok lefingott kettőötvenes keringett, mert mindenki csak tanulni akart ilyenekkel. Ennek a szép példánynak én a tizenharmadik gazdája voltam...

Ennek a sok korábbi tulajnak persze megvan a maga hátránya, mindenki kendácsolt amit tudott, megtartani senki sem akarta, én sem. Az egyetlen állandó gondja a rengeteg benya megzabálása volt, sokat evett és ezt sehogy sem sikerült megoldani (részben azért, mert pl. a karbi le volt festve kályhaezüsttel, nem sikerült megbontani a felső részét :) a fényszóróizzó beszerzése másik kaland volt, azt Ausztráliából kellett rendelni, csakúgy, mint a tömítéseket meg minden apró biszbaszt hozzá. Annak ellenére, hogy rengeteget gyártottak belőle, nem nagyon maradt sok az utakon. Az ugyanilyen alkatú Suzuki GN250-ből van rengeteg, szóval kár, hogy nem csinálják már. Ha lehetett volna belőle fiatalabbat kapni, veszek másikat.

Nagyon szerettem, elmentem vele túrázni is, ( http://www.pappito.com/2010/10/27/motor-the-forgotten-world-highway/ ) jártam vele munkába, sose volt komoly baja, de mindig volt valami apróság. A végső csapást a kipufogó kilukadása jelentette, ezt több különböző házi módszerrel igyekeztem megoldani, de sajnos nem sikeresen, úgyhogy mire megszereztem a full jogsimat, meg is hirdettem és az ismert hibáival együtt is gyorsan elvitték annyiért amennyiért vettem. Addigra állt már más a garázsban.

A klasszikus postásmotor-forma nagyon kényelmes, hosszabb úton sem fárasztó vezetni, bár a dobfékek nem csábítanak könnyelműségre, de hát a lehetőségeket limitálja a 250-es egyhengeres motor is. Tanulni nagyon klassz volt rajta, jól fordul, könnyű, leér a két lába az embernek, csak ajánlani tudom az ilyesmit. (kivéve a dobféket)

Hibalista

- tömítések, karbi, kuplungbowden, fényszóróizzó, kilukadt kipufogó

Ide hordtam szervizbe

messze van, úgysem esik útba

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

én

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1989
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (0) Km vásárláskor 37000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? XT 600e
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (674 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.