A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

XJ 400S Diversion 

Az ítélet értékelése
5,0(4 db)

XJ 400S Diversion

Szöveges ítélet

Első nagymotorom. Természetesen amikor megvettem egyáltalán nem ilyet kerestem, de ahová bementem megnézni egy suzuki GS500-ast, arról lebeszéltek (na meg a kékes füstje se tűnt egészségesnek) és megmutatták nekem ezt az XJ-t. Mentem vele egy próbakört és teljesen meggyőzött. Csutkakormányos banditon tanultam, amivel nagyon gáz volt forgolódni, ahhoz képest az XJ egy nagyon jól manőverezhető fajta.

A sor4-es motorja szépen duruzsol, a kuplungnál van valami alkatrész ami minden XJ-ben kopog - állítólag nem kell törődni vele. A karburátoros üzem buktatóit meg kell szokni és együtt lehet élni vele. Pl.: amikor csak lehet teletankkal tegyük le, hogy legyen gravitációs nyomás ami feltölti a karbit egy hosszabb állás után, különben kifogy az akksi az indítózások közben mire magától felszívja a vákumos cucc a naftát. (ezt megszívtam 1x-2x mire rájöttem)

A kormányzás és a futómű szerintem remek - bár nincs sok összehasonlítási alapom - sorok között, városban könnyen terelhető, de országúton is tökéletes az egyenesfutása. Simán szalad akár elengedett kézzel is. (XJ600 tulajok kormányszitálásról panaszkodnak, nekem ilyesminek még a nyoma sem volt)

Előző tulaj egy hölgy volt. Őt biztosan jobban repítette a kis 400-as, mint az én 105kg-mat. Talán ez az egyetlen hátránya, hogy gyorsan kinövi az ember, de kezdőmotornak ideális mindenképpen. Az én gépem nagy előnye a nem gyári kipufogó, amiből ha kiveszem a fojtást rettenetesen vad hangja lesz és mindenki 1000-es gépet vizionál bele :)

Fogyasztása megfelelő, 6 liter fölé egyszer sem sikerült küzdenem, pedig sokszor meghúzom neki. Átlagban 5 és 5.5 között eszik.

Nálam sajnos kísérti a balsors, 1x a kaput csapta rá a szél, 1x a szomszéd háztetejéről a cserepek bombázták meg. Így hamarosan megtudom mennyibe kerül egy teljes fényezés is...


Frissítés: megvolt a fényezés is, 50-ben megállt, szép lett. Azóta semmi rendkívüli nem történt vele, csak használom. Fabrikáltam egy hátsó dobozt is rá, ugyanis valamelyik előző tulaj (vagy talán gyárilag) kifúrta a hátsó takarólapot a kapaszkodó rögzítési pontjainál - így könnyen feltudtam szerelni oda a doboztartó konzolt.

Hibalista

- Elromlani nem romlott el rajta semmi, első féktárcsát, betéteket és fékolajat, gumikat cseréltem rajta a kötelező szűrő-olaj kombón kívül.

Ide hordtam szervizbe

Helyi szaki.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1991
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? SV650
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.