A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » MT-07 (689 cm3)

MT-07 (689 cm3) 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

A nyomatékmester

Szöveges ítélet

Ez az első nagymotorom, egy negyedliteres nagyrobogóról ültem át.
A nyomatéka kiemelkedő, nagyon tetszik, hogy széles tartományban használható, mindenhol képes tolni, mint egy gőzmozdony. Kezelhetősége városban páratlan: a kormány nem túl széles, kicsit magasabb pozíciója és az ülés/tank találkozásánál való keskenyedés miatt agilis, könnyen dönthető és manőverezhető kezelhetőséget kapunk.
Eddig 8000 km-en vagyunk túl, hibát nem produkált.

A hangja a gyári dobbal elég hitvány volt. :) Ezen több gyártó kinézetben és árban változó kínálata tud segítséget nyújtani, én az Akrapovic mellett döntöttem és nem bántam meg. Brutálisat szól, egy igazi szörnyeteget varázsol a gépből. Hosszabb útra már sok is a hangja, kötelező a dbk visszatétel. Hörög, durrog, ordít, tényleg csak annak ajánlott, aki szereti hallani a motor valódi hangját. :)

A fékek jól adagolhatóak (enyém ABS nélküli), a futómű is rendben van, az úthibákat szépen lekezeli. A központi rugóstag 3-as beállítása viszont nekem túl puha volt, kicsit feszesebbre állítva, 7-es fokozaton tökéletes. Utassal, fékezésnél az első villa azért könnyen beül, ilyenkor érzem hol a határ. Könnyű motor, hozzá igazított telókkal, nem kell csodát várni tőle.
Gyárilag Michelin Pilot 3 gumikkal jött, nincs rá panasz, jól tapad szárazon és vizes úton egyaránt.

Mivel a szélvédelem nulla gyárilag, így nagy tempónál rendesen markolni kellett, ez nekem fárasztó volt még egy rövidebb túrán is. Ezen nemrég javítottam egy kisebb sportos szélterelő felszerelésével, így már elviselhető kb. autópálya tempóig hosszabb úton is.

Utassal ésszerű távokat le lehet gyűrni, kényelme így is elfogadható. Persze nem lehet elvárni tőle túramotor jellegű kényelmet. :) A tank kapacitása talán lehetne nagyobb, illetve pontosabban is kijelezhetné a kp-i egység az üzemanyagtank fogyását.

Összességében elégedett vagyok, tökéletes választás volt első motornak.

Hibalista

- Hibát nem produkált eddig.

Ide hordtam szervizbe

Yamaha World

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (674 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.