A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fjr 1300a 2001 (1298)

Fjr 1300a 2001 (1298) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A nagy sárkány : Toruk Makto (Avatar)

Szöveges ítélet

18000 kilométerrel vettem meg, egy kis embertől, aki nem szerette, mert nem ért le róla a lába, és ezért esett-kelt vele. Hála istennek, csak álló helyzetben. Ezt a bukó gombák remekül hárítják. Azóta magam is kipróbáltam, mindkét oldalt. Aztán megtanultam tisztelni a nagyobb súlyt. Meg kell nézni rendesen, hol áll meg vele az ember, és igyekszem minél előbb, az oldal támaszra tenni. Murván megállni kerülendő, mert ha megcsúszik az ember lába, már nem lehet megfogni! Körülbelül ennyi az összes gond vele. Ha megindul, már semmi probléma.
Ha rég kezdted a motorozást, akkor tudod mi a különbség az MZ és a Jawa között.
Ez a Jawa! Egy Hondához képest ez nem finom! Kémény a gáz, a kuplung combos, a váltó reccsen, és ránt ha 1 beteszed. A futómű sem olyan selymes, mint egy Hondáé! Ez nem Honda.
Ezért imádom. Dögerős, darabos, agresszív traktor. Szétnyűhetetlen. A futómű nem kényeztet, de zseniális. Gyakorlatilag mindent megbocsájt. Nem érdekli nyomvályú, és hidegen hagyják a hosszirányú vágások. Szereti a jó, és új gumikat. Feltétlen a legnagyobb terhelhetőségű, két komponensű gumik kellenek rá!
A váltó 5-ös, de bírná a hatot is. Mellesleg ez 5.-ben kevesebbet forog mint legtöbb motor 6.-ban. Már régóta nem idegesít!
Ha chopperosokkal kel motorozni, akkor szenvedek, de a fogyasztás 4,8 l/100. Az átlagom 5,6-6,5 l között alakul. 6,5 l-nél már igencsak kemény tempó diktálható!
A szervizigénye kicsi, és olcsó ! Én a 20-40 olajakat részesítem előnybe, csendesebb és finomabb lesz a váltó.
A mély dörmögő hangját imádom! A műszerfalat szintén! A 8 éves motorban az eredeti akkumulátor van, és még nem gyengélkedik.
Összegezve: ez egy nagyon jó motor. Megbízható, erős, merev szerkezet. Nem lányos! Igazi túramotor, amivel még sietni is lehet!!
A dobozok jók, és jól pakolhatók! A Givi hátsó doboz nem rángatja be semmilyen sebességnél sem, ráadásul stabilabb, erősebb szerkezetnek tűnik a gyári cuccnál !
A plexit kicseréltem egy 8 cm-rel hosszabbra, és kicsit szélesebbre. Így most tökéletes. Még a legfelső állásra sincs szükségem, és már jó a szélvédelem. Kicsit bosszantó, hogy a plexi minden leállásnál vissza megy a legalsó állásba, így indulásnál pár másodpercig szórakoztat. Aki ilyen motorra adja a fejét, nem fog csalódni. Remek döntés volt, hogy ezt a motort választottam !

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Pécs

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? GS 500 Következő motorja? 1600 GT
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.