A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Vespa » Et4 125 1996 (125)

Et4 125 1996 (125) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Korszerű bádogos

Szöveges ítélet

2006-ban vettem, 22.000 km-rel [1997-es évjárat]. Mint később kiderült, korábbi gazdája nagyon elhanyagolta, ezért kezdetben sokat költöttem rá.
Városban kitűnő teljesítménye van, kényelmes utazója kb. 80-85 km/h, végsebessége nálam 105 km/h volt. Nagyon szép mély, brummogós hangja van. Piros lámpáknál simán ki lehet lőni vele, a kocsisorok között kommandózva nem sok ellenfél marad. Fogyasztása nekem 2,5-3 liter volt. Igazi nagytestű robogó, üléspozíciója hosszabb távon is kényelmes, a kátyúkat viszont nem nagyon szereti.
A tankja elég kicsi, úgyhogy gyakran kellett tankolni, kb. hetente. Az első tárcsafék meggyőző, óvatlanul használva könnyű előreszaltót bemutatni vele; hátsó dobféke kezdetben gyenge, majd hirtelen nyekken egyet és állóra fékezi a kereket. Ami nem tetszett benne, az a kanyarban való viselkedése, amit bár meg lehet szokni, azonban ha egy-két hetet nem használom, újra feltűnik. 50 km/h fölött bedöntéséhez és íven tartásához erő kell, majd egy idő után a kis első kerék be akar fordulni a motor alá, miközben a hátulja veszettül hintázik, szóval aki lovagolt már, az tudja miről beszélek. Kis sebességnél azonban fantasztikusan fordul.
Vannak típushibái, ilyen az első fékmunkahenger tömítése, amit kb. szezononként kell cserélni [2000 HUF anyagár]; illetve a középsztender, ami sokaknál eltörik egy idő után [10.000 HUF].

Összességében remek és megbízható motor városban, és nem mellesleg használtan már 200.000 HUF körüli áron hozzá lehet jutni. Amit nagyon szeretek benne, hogy nem egy trendi műanyag dizájntermék, mint a robogók nagy része [nem csörög-zörög], hanem egy valódi anyagokból összerakott kiérlelt konstrukció, amire mellesleg öröm ránézni. Vagyis VESPA.

Hibalista

- Csere: variátor és hajtószíj [16.000], első- hátsó gumi, akksi, törött fékkar [6000 HUF],
- első fékmunkahenger tömítés [2000 HUF anyagár]; középsztender, [10.000 HUF].

Ide hordtam szervizbe

Szerviznek az 555 robogót ajánlom, nem túl drága, és megbízható hely. [555robogo.hu]

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Alkatrészt a MotoItáliában próbáltam többször is beszerezni, ott nem voltak jó tapasztalataim... Amit megrendeltem, azt később kibontott csomagolásban és hiányosan próbálták rámsózni, mellesleg flegmán. Persze sok mindent jellemzően náluk lehet beszerezni.
A MotorLine-ban sokkal egyszerűbb és jobb az alkatrészellátás.

Értékelése: 3

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Vespa

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.