Urali farkas, szilaj erős, rohadt nehéz de hát orosz.
Szöveges ítélet
Remekül lehet a kanyarokba bemenni vele, direkt mérő radarral a sebesség vége 147 Km/órában állt meg, ami szerintem nem rossz.
A fékeket muszáj normális fékbetétekkel összerakni, mert az orosz, elég ramaty.
Érdekes, mert a blokk hangja nagyobb, mint a kipufogóké, zörög mindenhol de állítólag ez ilyen nem kell vele foglalkozni. A gyári tükröket is a kemény lengéscsillapítás miatt átlag trutymó magyar műúton már berázza...
Tetszik a blokk alatti oldal sztender, és feltettem az amerikai exportra szánt hátsó oldal kitámasztót is. Hidegben-melegben azonnal indul, hasznos az önindítója, mert berúgni egy ekkora motort nem egyszerű, a berúgókar útja szokatlanul rövid...
De még sehol sem hagyott ott. max szerszám(gyertyakulcs, drótkefe, csavarhúzó, 12-13 és 19 csillagkulcs, és defektspray(!), mert a felnit az útszélén szét nem szeded, akármilyen erős is vagy, ez nem egy ETZ (leesett magától mire megálltál) filling. A hátsó kereket speciel padon csak a gumis szedi szét...
Nekem 4000 km-enként muszáj az olajcsere + olajszűrő, de jó bele a snassz olcsó olaj is(én MDC 15-50-t használok, tökéletes, ahogy a drágább shell helix is.
Kényelmesek az ülések, de zorall a lengéscsillapítása, tényleg nehezen fordul, és szerintem ekkora erőhöz kevés a hátsógumi szélessége.
A váltóval nem lehet gyengéden bánni,izomból kell kezelni. Tetszik a hátramenet, de hiányzik belőle az 5. sebesség főleg nagy távolságon A kipufogócsonkra a felső lábtartók miatt már mindkettő csizmasarkam odaégett 1-1 szer.
A gyári varrású oldal és első bőrtáskákat egy év alatt át kellett varratni, azóta azok is rendben. Idén a gyári 10 éves gumikat ledobtam és tettem rá újakat(külső-belső)
Nem csak szerettem, hanem szeretem is, egy álom ez a motor, és a kényelme osztályokkal jobb mint a régi oroszoké. Most is ezt használom.
Még egyszer se kínai, se olasz motor nem lesz az udvaromba...
Ez egy negyed tonnás orosz fenevad.
Hibalista
- Hagyatékból vettem meg szalonos első tulaj örökösétől, 30-as oldalborulás sisak nélkül, azonnal meghalt a srác...
- Bal oldal indexek és tükör cserés volt, de szerkezeti, ill. motorikus baj sehol. Hat évet állt egy fészerben galambok között (nem részletezném, de gőzborotva kellett a rendberakáshoz...) 150 óra három motoros barát segítségével újjászületett, kardánt inkább újragörgőztük. Azóta egy szavam nincs. Én a kehnineket lecseréltem orosz 68Y-ra, ettől felugrott százon majd egy litert a fogyasztásom, de az élmény megfizethetetlen szinte repül alattad, és stabil, komolyan fekszik, a súlypont a bokszer blokk miatt nagyon lent van, így ezen nem lökdös be 100-nál a szél...
Ide hordtam szervizbe
Laczik Balázs! Hatalmas mágus Gödöllő és Ural.hu-n megtalálni, precíz és minden veteránban otthon van, restaurál is...
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
....
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 4100 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | Igazából egy Sinski 150 SX Visiom volt ( de az sehol nincs), de egy igazi kínai rémálom volt. | Következő motorja? | Nincs olyan nekem a Farkas a királyok királya |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
