A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Speed Triple (1050 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Orrhangú deszka

Szöveges ítélet

Valójában két motorról van szó, mert az elsőt három hónapos korában elloptak. Legyen annyi elég, hogy fel sem merült hogy más fajtat vegyek...
Az úgy kezdődött. hogy el akartam cserélni az X11-et egy Kawasaki z1000-re. akkor jött ki ez az újabb dizájn, néztem a képét és úgy ereztem kell. Elmentem a helyi Kawasakiba de kiderült, hogy ok inkább mar csak Piaggo robogókat árulnak. Oh, romantika, ez kellet nekem, titkolózás meg ilyenek. Meg jobban kellett. Elmentem a varos másik felébe a másik Kawasaki kereskedésbe. Es ott állt. Es néztem. Es rohadtul nem tetszett. Túl sok izé meg ilyenek amik nekem egy meztelen motoron soknak tűntek. Sok apró műanyag minden fele... Hazakullogtam. Egy világ omlott össze bennem. "De hat most mi lesz?" - tettem fel magamnak a kérdést. Rájöttem, hogy a szomszéd utcában van egy Triumph kereskedés. Besétáltam. Kérdeztek mi a szitu? Elmondtam, hogy egy ilyen vidám Speed Triple az tetszene nekem. Adtak egy kulcsot, hogy próbáljam ki. Köszönettel elittasultam az ajánlatot, feliratkoztam szombatra, és hazamentem. Szombaton motoros ruhában megérkeztem. Ismét adtak a kulcsot. Ráültem. A Honda meleg fészke után olyan volt mintha egy deszkán ülnék. Gyalulatlanon. Nem egy bélelülős fajta. Az utca végen tudtam, hogy ez nekem kell. A Honda jólneveltsége után az a végtelen játékosság ami volt a három hengeres blokkban, az nem volt összemerhető. A rugózás betonkemény, a fék brutálisan harap, a motor hangja pedig valami csodalatos volt az én fülemnek. Visszatérvén be számíttattam a Hondát és vártam, hogy át vehessem a matt zöld motoromat. Harom hónap múlva elloptak a ház elől. Egy hónap múlva vettem egy feketét. Itt mar sejtettem mit akarok, meg le is akcióztak nekem, így kapott két kellemes Arrow dobot is, a biztonság kedvéért. Haaaat... eléggé ugyan olyan hangja volt mint a gyárinak. Gondoltam is, hogy ez ismét jó befektetés volt a "drágán szart" elv menten. Az első szerviznél mondtam, hogy mi lenne ha kiszedek nekem azokat a dugókat belőle hátha emberesebb lenne a hangja. Kiszedtek. Azt a vidám üvöltést amit a motor rendezett ezután... Mindig mosolyra görbül a szám a hangja emlékére.
Az első európai útján átérve a határon, a hátsó lámpa feladta. Próbáltuk megjavítani de nem sikerült. Egy kerékpárboltból vásárolt hátsó lámpával tettem meg a maradék par ezer kilométert. Hazaérkezvén szervizbe vittem, mondván nem tuti valami. Kiderítettek, hogy elszakadt egy kábel a korbácsban és az okozta a bajt. Ennek nyilván semmi köze nem volt ahhoz, hogy a túra előtt én jól beszereltem egy dugót a GPS-nek. Kapott új kábelkorbácsot meg új zárakat, meg új mindent ami ezzel járt. Láttam a számla részösszeget. Majdnem annyi volt mint egy új motor. Garanciában cseréltek, és elnézést kertek. Valójában a kötelelező javításokon kívül minden javítás garanciális volt rajta, meg egy féktárcsa probléma volt vele, kedvesen gyorsan javítottak.

A motorról néhány szó... Szamomra kényelmes volt az üléshelyzete, plusz a motor karakterisztikája nagyon közel áll a szerintem tökéleteshez. Azt mondanám, hogy nagyon kis fordulaton egy kissé túl sok a nyomaték, ami nedves úton nagyon szűk fordulókban gond lehet. Ugyan itt okozhat gondot a kormány elfordítási szöge ami inkább csak jelképes. A rugózás enyhen szólva is kemény, normál tempónál pattogósan kemény. Meghajtva azért kiderül, hogy jó ez ahogy van. Idomtalan motor létére, bőven tudna az felett menni amit el lehet rajta viselni. A fék régebbi évjáratokon sok kritikát kapott ezt a Triumph statisztikailag oldotta meg: Ha három évig gyenge volt akkor most csináljunk három evet nagyon erősnek, és az épp jő lesz átlagban... Szinten nedves úton kell rá figyelni, elég gonoszul harap a legkisebb érintésre is. Szárazon része a mókának. A motor nagyon jó társ barmi ilyesmiben. Szinte lehetetlen vele normálisan közlekedni, egyik kerek mindig szeret a levegőben lenni. Ezeket a manővereket igen könnyű vele előadni, akar akaratlanul is. Azt mondanám ha ezt a motort szánod első motorodnak, akkor inkább ne tedd. Túl érzékeny ahhoz, hogy egy rossz gaz vagy rossz fékkezelést megbocsájtson. De egy-két év után, kifogyhatatlan orom forrása lehet egy ilyen. En nem tudtam róla úgy leaszalni, hogy ne ért volna körbe a mosoly a fejemen.

Az egyik kedvenc motorom volt.

Hibalista

- Kábelkorbács
- Féktárcsa
-

Ide hordtam szervizbe

Jack Lilley Triumph, Ashford

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? CB1100SF (X11) Következő motorja? XJ6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.