Hamisítatlan STREETFIGHTER angolosan ;)
Szöveges ítélet
Második motorom. Előtte is az angol márka kínálatából választottam mégpedig egy Triumph Tiger 800-at. Készülők arról a gépről is írni egy ítéletet. Igazából nagyon jó motor volt, de rákaptam a sprotos motorozásra és onnan már sok hibát láttam benne, ezért beszámtattam a Triumph Budapestnél egy új Streetbe, ami eddig életem egyik legjobb döntése volt. :) Ez a motor szinte olvassa a pilóta gondolatait és egyszerűen minden (a futómű hangolása, a gyári gumik, a vázgeometria, a sportmotorsan magas lábtartók, az egyenletes de nagy nyomaték) a sportmorozást segíti.
A motor soros háromhengeres kb 106 lóerő, ami alapvetően egy ínyencség a hengerelrendezés, valamint hengerszám tekintetében, ehhez jön még a pimaszul alacsony súly, nem egész 190 kg menetkészen!! Ez már előre vetíti hogy ez a gép egy igazi adrenalinbomba/élményfaktor!
Mentem már jóval erősebb motorral mint például Hayabusa, vagy más hatszázasokkal mint például GSX-R 600, CBR 600 F, ezek is mind nagyon jó motorok, de mikor vége kalandnak és visszahuppanok a saját motorom nyergébe rögtön egy más világba csöppenek. A kezelhetősége fantasztikus, a motor alulról is meggyőzően tol és szinte repíti a könnyű kistriplát, egykerekezésre és minél élesebb kanyarokra lett tervezve, térdkoptató, de még a lábtartó sem ússza meg a kalandot, ha a pilótának van elég vér a pucájában. Az elérhető dőlészöget nézve komolyabb mint jónéhány szupersportmotoré!!! A gyári gumik típusa Pirelli Rosso Corsa, ezek finom papucsok az biztos de nagyon hamar kopnak, nálam a hátsó 5000 km-ig jutott. Most Dunlop Sporstmart 2 feszül a kategória legkönyebb kerekein, ezek is pontos visszajelzést adnak, remekül tapadnak és a hátsó közel a 7000-hez még mindig egész jól fest, pedig egykerékből és térdkoptatásból nem volt kevés :) A motorra használat közben került még egy pár kiegészítő, ilyen például a hasidom/fejidom bár ezeket kötelező belealkudni az árba (bocsi Triumph Budapest) egy Bodis kipufogórendszer,gyári gyorsváltó, gyári ledes Triumph indexek, sportlégszűrő stb. ezek nem csak a teljseítményen dobnak hanem durván jól is néznek ki.
Nem bántam meg hogy ezt a típust választottam, mert a Triumph igazán különleges, üzenete van (nem negatív), érződik rajta hogy nem tömegtermék, minden a motorozás élvezetéről szól, amiért csináljuk az egészet/ WHY WE RIDE...
Hibalista
- Igazából még elég új a gép, ezért semmi hiba nem volt még vele... Eddig jól elvolt a kötelezőkkel mint olajcsere, légszűrőcsere, és gumi
Ide hordtam szervizbe
Triumph Budapest. A motort itt vásásroltam, újonnan, nem az első motorom, amit itt vettem és meg vagyok velük elégedve. Iazából rosszat nem lehet róluk mondani, korrektek hozzáértők és maguk is (a vezetőségtől kezdve a szervízes emberig) motorosok, akik az angol márkát hajtják nap mint nap :) A szervíz gyors és mivel hivatalos márkaszervíz nem túl olcsó, de a garanciának sajnos ára van.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (0) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 11500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | Tiger 800 | Következő motorja? | Talán ha megöregszem egy Ducati Multistrada hogy ne csak nekem legyen jó :D |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
