Dugóba nem való
Szöveges ítélet
Használtan vettem, olaszból hozták. Mivel nem ismerik az emberek, félnek tőle. 1 évig szemeztem vele a hirdetési oldalon, amikor leengedték az árát kihagyhatatlanná vált a vásárlás.
1,5évet állt, a benzin bele volt rohadva,stb. Mindent kitakarítottam, olajat, szűrőket,kuplung+fékfolyadékokat cseréltem,stb.
Kapni hozzá mindent csak be kell menni a boltba .
Ne féljetek tőle. Az Angolok jó és igényes alkatrészeket raktak bele. Pl.:Gyárilag fémfékcső. Olyan mint egy LEGÓ. CEV műszerek. A többi a blokk kivételével japán. Lámpák, Nissin fékek és hidraulikus kuplung,Denso generátor és önindító.
Akkora kuplungja van mint egy leveses-fazék. Ha valami mégis elromlik érdemes utána nézni, hogy melyik japó motorban van pont az a cucc. Tavasszal olajat cserélek,az olajszűrő is japán, valamelyik, 10 Kawa és 20Honda mocival csereszabatos. Még hogy nincs hozzá alkatrész. A vezérmű lánc is azt hiszem egyezik a ZX-9 esével.PL:olajhűtő=Suzuki gsx 750,vízhűtő=cbr600, tükör=kawasaki zzr 1100, index=Suzuki katana robogó hátsó index.
Ami engem zavar: kicsi a hátsófék kar, kell izom a középtámaszra felhúzni. Mentem vele felhőszakadásban, csak a könyököm+a sisak lett vizes. Nagy darab, van mibe belekapni a légörvénynek,nagyobb szerelvények, kamionok előzésénél, követésénél észnél kell lenni.
Fej nehéz, viszont utassal vagy felcuccolva, pont jó. 20km óra alatt macerás vele araszolni és maradj a betonon. Elég nagy a fordulókör, meg kell szokni.
Ami tetszik:6.ban 50km óra fölött gyorsít, nem kell kapcsolgatni. Persze, ha tempósan akarsz gyorsítani akkor más a helyzet. Olyan finom könnyű a kuplungja, hogy egy kislány is simán behúzza.
KB,4200at forog 100nál,5000at 120nál.6700nál van a nyomatékcsúcs, szóval nem kell pörgetni, nincs értelme. Kb,210 a vége.
3hengeres, a hangja érdekes. Egyedi./egyenes fogazású a kuplung és a kiegyensúlyozó tengely fogaskereke, ez csinál furcsa sípoló hangot/ Először a hideg rázott tőle, de már megszoktam.
A hátsó dobozba 2sisak elfér, a két oldalsóba kb, 1és fél.
Ennyi egyenlőre. A hátsó doboz 140fölött egy személlyel zavaró turbulenciát csinálhat. A nyáron kerültem vele egyet Montenegróban. Semmi hiba. Nem egy kanyarvadász gép /lehet, én vagyok túl óvatos/. Az ülést a méretemre átalakíttattam, így néhány centivel magasabban ülök, már nem süvít a sisakon a szél és kényelmesen le lehet motorozni egyfolytában akár 200km-t is. Lehetne benne nagyobb, erősebb blokk is, csak kb. 90egynéhány paci van a hátsókeréken. Hát ez van, most erre van keret.
Hibalista
- Keveset futott nálam, de ahogy átvizsgáltam még nem romlott el rajta semmi az előző gazdánál sem.
- Azóta teleszkóp olaj és szimmering csere volt, egyszerű mutatvány.
- Azóta első gumi, első fékbetét és kormánycsapágy /egyszerű ipari kúpgörgős csapágy = 2000ft/ csere történt, mivel az előző tulaj "digó"nem ismerte a karbantartás fogalmát. Nem nagy művészet. Eltelt egy szezon, semmi hiba.
- Elérkezett a hátsó fékbetét csere ideje. 2500ft. Jó bele a Kymco robogó betétje. Mondja valaki, hogy nincs hozzá alkatrész. :)
- Megnéztem a szelephézagokat 24000km-nél,tökéletes.
- 35000km:Kerültem vele egy 2700km-t erdélyben. persze hiba nélkül. Most jött el az ideje egy átnézésnek. Szelephézag állítás /célszerszámmal nem kell a vezérlést bontani/, karbi szinkron, hátsógumi,elsőgumi csere,lánc,lánckerekek csere, fékbetétek cseréje és a fékek tisztítása, karbantartása, folyadékcseréje. Teló olajcsere. Elromlott az indító relé, hozzáférhető helyen van, egy kínai Quad relét raktam bele. Pont belevaló. :)
Ide hordtam szervizbe
Magam csinálom, ez a szakmám.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 19000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |