A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Trophy 900 (885cm3) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Dugóba nem való

Szöveges ítélet

Használtan vettem, olaszból hozták. Mivel nem ismerik az emberek, félnek tőle. 1 évig szemeztem vele a hirdetési oldalon, amikor leengedték az árát kihagyhatatlanná vált a vásárlás.
1,5évet állt, a benzin bele volt rohadva,stb. Mindent kitakarítottam, olajat, szűrőket,kuplung+fékfolyadékokat cseréltem,stb.
Kapni hozzá mindent csak be kell menni a boltba .
Ne féljetek tőle. Az Angolok jó és igényes alkatrészeket raktak bele. Pl.:Gyárilag fémfékcső. Olyan mint egy LEGÓ. CEV műszerek. A többi a blokk kivételével japán. Lámpák, Nissin fékek és hidraulikus kuplung,Denso generátor és önindító.
Akkora kuplungja van mint egy leveses-fazék. Ha valami mégis elromlik érdemes utána nézni, hogy melyik japó motorban van pont az a cucc. Tavasszal olajat cserélek,az olajszűrő is japán, valamelyik, 10 Kawa és 20Honda mocival csereszabatos. Még hogy nincs hozzá alkatrész. A vezérmű lánc is azt hiszem egyezik a ZX-9 esével.PL:olajhűtő=Suzuki gsx 750,vízhűtő=cbr600, tükör=kawasaki zzr 1100, index=Suzuki katana robogó hátsó index.
Ami engem zavar: kicsi a hátsófék kar, kell izom a középtámaszra felhúzni. Mentem vele felhőszakadásban, csak a könyököm+a sisak lett vizes. Nagy darab, van mibe belekapni a légörvénynek,nagyobb szerelvények, kamionok előzésénél, követésénél észnél kell lenni.
Fej nehéz, viszont utassal vagy felcuccolva, pont jó. 20km óra alatt macerás vele araszolni és maradj a betonon. Elég nagy a fordulókör, meg kell szokni.
Ami tetszik:6.ban 50km óra fölött gyorsít, nem kell kapcsolgatni. Persze, ha tempósan akarsz gyorsítani akkor más a helyzet. Olyan finom könnyű a kuplungja, hogy egy kislány is simán behúzza.
KB,4200at forog 100nál,5000at 120nál.6700nál van a nyomatékcsúcs, szóval nem kell pörgetni, nincs értelme. Kb,210 a vége.
3hengeres, a hangja érdekes. Egyedi./egyenes fogazású a kuplung és a kiegyensúlyozó tengely fogaskereke, ez csinál furcsa sípoló hangot/ Először a hideg rázott tőle, de már megszoktam.
A hátsó dobozba 2sisak elfér, a két oldalsóba kb, 1és fél.
Ennyi egyenlőre. A hátsó doboz 140fölött egy személlyel zavaró turbulenciát csinálhat. A nyáron kerültem vele egyet Montenegróban. Semmi hiba. Nem egy kanyarvadász gép /lehet, én vagyok túl óvatos/. Az ülést a méretemre átalakíttattam, így néhány centivel magasabban ülök, már nem süvít a sisakon a szél és kényelmesen le lehet motorozni egyfolytában akár 200km-t is. Lehetne benne nagyobb, erősebb blokk is, csak kb. 90egynéhány paci van a hátsókeréken. Hát ez van, most erre van keret.

Hibalista

- Keveset futott nálam, de ahogy átvizsgáltam még nem romlott el rajta semmi az előző gazdánál sem.
- Azóta teleszkóp olaj és szimmering csere volt, egyszerű mutatvány.
- Azóta első gumi, első fékbetét és kormánycsapágy /egyszerű ipari kúpgörgős csapágy = 2000ft/ csere történt, mivel az előző tulaj "digó"nem ismerte a karbantartás fogalmát. Nem nagy művészet. Eltelt egy szezon, semmi hiba.
- Elérkezett a hátsó fékbetét csere ideje. 2500ft. Jó bele a Kymco robogó betétje. Mondja valaki, hogy nincs hozzá alkatrész. :)
- Megnéztem a szelephézagokat 24000km-nél,tökéletes.
- 35000km:Kerültem vele egy 2700km-t erdélyben. persze hiba nélkül. Most jött el az ideje egy átnézésnek. Szelephézag állítás /célszerszámmal nem kell a vezérlést bontani/, karbi szinkron, hátsógumi,elsőgumi csere,lánc,lánckerekek csere, fékbetétek cseréje és a fékek tisztítása, karbantartása, folyadékcseréje. Teló olajcsere. Elromlott az indító relé, hozzáférhető helyen van, egy kínai Quad relét raktam bele. Pont belevaló. :)

Ide hordtam szervizbe

Magam csinálom, ez a szakmám.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 19000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.