A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

AN400 Burgman  

Az ítélet értékelése
3,5(4 db)

Rossz emlék

Szöveges ítélet

Túrázni szerettem volna a nagyrobogóval, azért vettem, de nekem ez valahogy nem jött össze. Nemsokkal a megvétele után azzal indított, hogy elkezdett durrogni. Először kicsit aztán egyre sűrübben, végül egy szép durr után lelőtte a karburátort a helyéről, távol a lakhelyemtől. Persze az átkozott burkolatok miatt szinte semmit nem látni a motorból, de valahogy rájöttem a hibára, valahogy hazakeveredtem.A durrogás azért volt mert a feszszabályzó nem töltötte rendesen az akksit és egy bizonyos fordulaton nem volt töltés, ezért megzavarta a gyujtást. Ennek az oka egy leszakadt testvezeték volt. Azt hittem vége a gondoknak, elindultam a hegyekbe Ausztriába, mi baj lehet nem?
Valamiért volt egy olyan érzésem nem tudom miért, nem állítottam le a motort egyszer sem, mikor megálltam pihenni akkor is pöfögött. Ez volt a szerencsém mint később kiderült. Hála ennek a japán csodának, se olajnyomás lámpa, se töltésjelző lámpa. Nekem valószínű mindjárt az indulás után megszűnt a töltés. Visszafele a házamtól kb 2 km-re egyszerűen megállt a motor, elfogyott minden energia az akkumulátorból és ezt semmi nem jelzi !!
Ezután elment minden bizalmam a motor iránt, nem mertem vele elindulni sehova sem, mennie kellett a háztól. Egyébként is rettentően labilis, főleg kanyarban, szélben, meg mindig, az előzést külön meg kell tervezni. A feszültségszabályzó a világ legdrágább alkatrésze ehhez a típushoz, senki nem tudja miért kb hatvanhétezer ft. Egyébként szép motor.

Hibalista

- feszültségszabályzó

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2000
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 37000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 1200
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Shadow Következő motorja? F-650
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (790 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.