A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

An400 Burgman 1999 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Olajtemető

Szöveges ítélet

Megpróbálok elfogulatlan lenni. 2012 október végén lettem boldog Burgman tulajdonos, sajnos a pénzügyi keret csak egy elég koros gépre volt elég :) Az időjárás miatt már nem is nagyon tudtam használni. Tavasszal ért az első meglepetés. Egy Dorog-Esztergom-Dobogókő-Csobánka-Üvegtigris-Dorog kört mentem, ez 60 km, de egy deci olajat elfogyasztott :( Túra plexivel vettem a gépet. Bár a fórumokon sokan dicsekedtek 160 km/h, vagy még több végsebességgel, én óra szerint 150-nél többet még soha nem tudtam menni vele. Azért írom hogy óra szerint mert az órája kb. 10%-kal többet mutat a valós értéknél, de ebben a hatalmas plexi is közrejátszhat. Oldalszélre nagyon érzékeny, az úthibákról nem is beszélve. Túl kicsik a kerekei (13 col). Gyorsulásától nem kell hanyatt esni, de ez éppen elég és folyamatosan gyorsul kb. 130-140-ig. A gyári alkatrészek drágák, pl. gyári mitsuboshi bordás szíj 35000 ft. Viszont van elég sok bontott alkatrész. A 17000 km alatt egyszer hagyott cserben: a feszültség szabályzó hibásodott meg. Szakember szerint azért mert sokat mentem világítás nélkül. Tavaly és idén is a párommal bebarangoltuk már az egész országot. Mindig jól működött a paripa, azt az egy feszszabályzós dolgot leszámítva. Sajnos ennek az évjáratnak még nagyon kicsi az ülés alatti csomagtartó része. Egy db zárt bukó is csak egy bizonyos állásban fér bele. Viszont ezt a problémát egy hátsó dobozzal orvosoltuk Lábhoz is befér egy nagy hátizsák, illetve egy szíjjal összekötve az ülés alatt két sporttáska két oldalra. Viszont ha nagy a súly hátul, akkor már veszélyesen könnyű lesz az eleje, és elkezd szitálni. A szél és esővédelme a túraplexivel kiváló, 80 km/h felett a két karomon kívül mást nem ér az eső. Nem egyszer mentem 200 km-t esőben és mindig száraz ruhában szálltam le róla. Viszont nyáron 35-40 fokban már túl meleg van a plexi mögött. Az ülés kényelmes nagyon, 200-300 km nem gond vele az utasnak sem. Mindent összevetve túrázásra is alkalmas annak, akinek elég a 100-120-as utazótempó. A legnagyobb pozitívum a fogyasztása: még soha nem sikerült 4 litert elérnem vele. Viszont volt hogy fullra pakolva, lájtos tempóban (80-90 km/h) 3,2 literre jött ki. De sajnos ezeket a pozitívumokat elnyomja a rettenetes olajfogyasztása, az állandó olajszint ellenőrzés és az utánatöltögetés. Mert szégyen-gyalázat, hogy például nincs egy olajnyomás, illetve egy töltés visszajelző sem rajta. Én ezek miatt nem vennék még egyszer Burgmant.

Hibalista

- Hátsó kerék kotyogás (Bontott 8000ft 50% gumival) Feszültség szabályzó (új 60000 ft !!!! ) Utángyártott 13500ft postaköltséggel!!! Solvart kft Tatabánya Nagyon korrekt és gyors 2 db féklámpakapcsoló 1500/db

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szervizeltem

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 49700
Megbízhatóság (7) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (790 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.