A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Sv 650 2003 (645)

Sv 650 2003 (645) 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Lányom után az első

Szöveges ítélet

Hosszú évek vágyakozása után 41 évesen sikerült, csodábaillő módon megvenni.
Túraenduró párti vagyok, de annyi pénz nem volt, Aprila Pegasoról meg lebeszéltem magam.Kicsit drágábbak mint az egyébként kiválló GS 500-ok.
Szóba jött a Hyosung de kétes híre volt.És ezt olcsóbban vettem
Nem bántam meg.
Minden percét élvezem, amit együtt töltünk. Pláne ha még a lányom is jön!
A napfényes itáliából hozták be a Gárdonyi Blackmoto-ék. A csávó a fesszabályzóval átbaszott, a garanciát meg nem vállalta.
A motor a hirdetésben is szép volt.
Elmentem a sógorral, ő ért jobban hozzá, és megnéztük. Tényleg szép volt a drága, és az még most is.
Csak szép ápolt motort vegyetek, annak normális gazdája volt, naggyábúl ponmajdnem :) biztosan megadott neki mindent.- ez a tapasztalatom-
De ne feledjétek minden motor járt már az oldalán!!!
Azért cseréltem rajta olajat és szűrőt, a légszűrő kiválló állapotban volt.
Elvileg 36.000 Km-nél esik át nagyszervizen. A leengedett olaj is tiszta volt.

A nyomaték és a 72 LE nekem elég, igazán ki sem használom.
Kényelmes motort akartam, mert a 180 cm-hez 120 kg társul.
Az ülés pozíció kiválló. valahogy a szélvédelme kissé jobb mint egy GS 500-é.
Én nem érzek különösebb vibrálást, de 60-70 km után a kemény ülés kényelmetlen. Már letöltöttem pár címet, készíttetek egy puhábbat.
Az első fék túl kemény, de azért jól adagolható. A futóművet még hangolnom kell hátul.
Hegyi szerpentinen / Szlovákia Dobsina/ irtózatosan jó hangja van a motornak 5000-től. Sport dobra nem vágyom, az csak pénisznövelő, és hajnalban mindenkit ébresztenék.
2800-as fordulattól használható, de inkább a 3000-et ajánlom. Nem rángat alul sem.
Abszlút túralakalmas a gép, bár én mindennapi munkábajárós motornak is használom. Verhetetlen a városban. Lámpája jó fényerejű. Ha dolgozni járok max 95-100 Km/h-val megyek, a városban ahogy adódik. Így a fogyasztása 4.5-4.7 l/100 km
Ha elgurul a gyógyszer akkor 5-5.5 l/100 km.
A vége 200 Km/h az én méreteimmel, de ott már kapaszkodhatsz!!
A Shad oldaláról letöltött doboztartót másoltam le, vastagfalú csőből meghajtottuk, szintereztettem, így össz. 4700.Ft-!!!
A dobozt a Képesmotorról vettem az a Wanshil vagy mi. 3 hónap után kellett csinálnom egy új platnit, mert az lemezből volt és egy fos.Az új platnit összehoztam a felhasznált rücsi spray-val 2000.Ft-ból.

A gyári tükrök nem érnek ki eléggé, nem látok kellően magam mögé.
Normális agyu embernek kezdő motornak is ajánlom, mert igen kezes, jól manőverezhető, jól dönthető, rendkívül megbízható.

A láncot nem csak fújkálom, hanem kb 1000.Km után ecsettel petróleummal alaposan tisztítom, leöblítem, szárítás után fújom. Meghálálja!

Következő motorom, ha valaha lesz pénzem rá, egy Honda CBF, Varadero, vagy egy Suzuki Bandit lészen.
További tapasztalataimról majd később. A gépet ajánlom mindenkinek, akinek rendben van minden a fejében, és csak ritkán gurul el a gyógyszer:)

Upgrade 2013.09.21

47500 km
A szezon elején teló szimeringet kellett cserélni. Közben a féket is meg kell bontani, így légtelenítve lett. Csodákat művelt az első fékkel.

Precízen működik továbbra is.
A kínai dobozt lecseréletm egy GIVI-re. Ugyanis távolkeleti barátaink terméke egyszerűen széttört a zárnál. Akciós doboz 5000. Ft-al volt drágább mint a használt.
Az első keréken lévő Brigstone Battlax BT 21 le lett cserélve egy Michelin Road attac-ra. Hihetetlen javulás a tapadásban!!!
Sajna a láncom szakaszosra nyúlt oly módon, hogy megy a levesbe tavasszal.
Kis túraplexit is kapott. Puig gyártmányú. Nem hittem, hogy ennyire jobb lesz a konfort.
Most az ülés elzselésítésén :) gondolkodom. Gyógyászati zselé megy majd bele, és egy halyi kárpitos húzza át, ill. bele teszünk +2 cm-t.
A kalkuláció szerint kijön 17.000.Ft-ból. Az mégse 85.000.Ft-.
Szeretem imádom, de szívesen átülnék egy varaderora, vagy egy DL 650-re... De ki nem?
Amikor autóba ülök / kerülöm/ és szemben jön valaki motorral vagy akár robogóval - basszus- szarnak érzem magam.. ez van!


2015.07.07.

53200 Km

Új lánc után már 2000-esfotdulattól jó, már nem rángat. Új hátsó gumi Bridgestone BT 23. Kiválló esőben autópálya tempónál is.

Megy és megy, bár mindent megkap idejében. A lányommal nyomtunk egy Szlovák túrát akkor 4.2 litert fogyasztott, pedig 90-110-el nyomtuk. Azóta se jött össze ilyen kevés :)
Az olajat egyáltalán nem eszi.
Részt vettünk egy RILI képzésen is, szépen helyt állt. Imádom.De a Varadero a cél

Hibalista

- Zárlatos aksi miatt a fesszábályzó ment tönkre. Van egy miskolci láthatatlan zseni a Csorba Jocó. Tőle van egy másik.
- A használt fesszabályzót fordulaton nem töltött rendesen. Kapott egy újat netről 5800.Ft./ bontott 15.000.Ft/

Ide hordtam szervizbe

Nem kell szerelni De Tóth Józsi a volt Suzuki szervízben, Miskolcon egy fél isten.
Sógorét ő csinálta. Nem olcsó.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Kawasaki Miskolc, Gyors korrekt.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 38000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Scarabeo 50 Következő motorja? Varadero, CBF 1000
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (790 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.