A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

Dr 800 S Big 1995 (779)-1993 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Karakteres 50 LE

Szöveges ítélet

Második nagy Dr-em már,mindig kerestem a kompromisszumot a kényelem,kövesút,földesút hármasban.Több tipus kipróbálása után és a régi emlékek hatására vettem meg a gépet.Ár érték arányban még a mai napig verhetetlen,és több német,osztrák motoros teszt győztese a youngtimer endurók között.Nekem kényelmes,a feleségemnek is tetszik,bár nem vagyunk nagy darabok.
Az 50 Le már elég.Két személlyel,három dobozzal,kiválóan el lehet vele motorozni,az előzéseknél meg csak arra kell figyelni,hogy ne az utolsó pillanatba kezdjük el,mert arra nem elég sportos.A fogyasztásom fantasztikusan jó,túrázáskor 4,18-5,2 között mozog,de 6l is csak télen kéri a vároban.Utazó sebessége 100-145 között van,én legalább is itt használom.A hosszú egyeneseket jobb minnél hamarább letudni.130 felett már figyelnem kell az olajra kb 1000km-re 2-3 dl kell rátölteni az ásvanyi nedüből.A blokkban közel 90000 km van ,és még bontatlan.Ballasz lánc cseréjénél rápillantottam a vezérmű tengelyre és nem volt látható kopás,a szelepfedélben ahol a vezérműtengely fut,láthatóak voltak a hónolási nyomok.Ilyenkor mindig eszembe jutnak a 25000km-es hosszútávú tesztek amiket motoros újságokban olvasni lehet.:-)
A futómű kicsit hintázós puha,de én így szeretem.Az alkatrészek olcsóak,a többi japán márkához képest.A levegőszürő sajnos nem mosható,igy mindig meg kell venni,ami talán a második legdrágább a motorhoz,az első az aksi,nekem 2 évet bír ki.Ezek után kipróbálom a yuasát,a márkatársaimnak nagyon bevált,sokkal többet bír ki a többi nonémhez képest.
Nagyon szeretem ezt a tipust,lehet vele haladni kövesúton és a földes utakon is jól érzi magát,súlyához képest könnyen kezelhető.Fenntarása olcsó,a lég-olaj hűtésű blokk sok öröm forrása. Legnagyobb bánatomra már nem gyártják ezt a tipust,de minden évben kíváncsian figyelem az újdonságokat hátha közte lesz a világ lenagyobb szériában gyártott egyhengerese...
Végezetül itt szeretném megköszönni a pécsi Enduro Motorosboltnak a hozzáálását és segítőkészségüket.Csak ajánlani tudom ha gyári eredeti alkatrész szeretnél rendelni,nem akarnak becsapni és szakmai hozzáértésük is példa értékű.

Hibalista

- Igazából csak a kopó alkatrészeket kellett cseréni a motoron.Egyszer az új akkumulátor kergetett az örületbe,de csere után rendesen indult a masina.Szerintem az akku alul van méretezve ebben a tipusban,igy hosszabb téli állás után rá kell tölteni az akkumulátorra.
- Kissé macera a balllaszlánc beállitása.Jól hozzáférhető,de miért nem fogaskerekes tisztelt suzuki?

Ide hordtam szervizbe

Papa!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 75000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Bandit1200 Következő motorja? 2012-ben talán egy új Dr800S
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (790 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.