A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

Gsf 600 S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jópajtás

Szöveges ítélet

Röviden akartam, de legyen inkább hosszú. Autós voltam/vagyok. A motorozást egyrészről úri huncutságnak, másrészt ifjonti bolondozásnak tartottam. Azonban apósom vett egy talán Mex Panama, vagy valami hasonló fantázianevű szerzetet az Obiban. Na ez álltában romlott el, meg ha ment, akkor is. A fülétől a farkáig minden tönkrement rajta, ezért permanensen szereltük, melynek folyományaként rendre én próbáltam ki, hogy hogy sikerült a reparálás. Általában sehogy, de amikor meg ment, akkor egész jól ment. És a sok pöfögés során megtetszett a két keréken tekerés nélkül nagyobb sebességgel haladás. Ezért vettem egy Piaggio Libertyt, amit ugye 50 köbcentis lévén, B kategóriás jogosítvánnyal hajthattam. És borzasztóan élveztem, bánom is, hogy eladtam, mert tök jó volt. Na az nem ment tönkre. Csak ment és ment. Szóval robogóztam egy kicsit, mondván, hogy nekem bizony nagyobb nem kell, mert minek. Aztán mégiscsak megnéztem, hogy mennyibe fáj, és miféle procedúra egy A-s jogsi, majd le is tettem gyorsan. Megvolt a jogosítvány, de mit is vegyünk? Internet jóbarát, hosszas kutakodás után állapodtam meg a Suzuki Bandit-nál. Karbis, lég-olaj hűtéses, van neki fejidomja, ami azért nem rossz, meg van egy 48L-es Kappa doboza, ami szintúgy praktikus. 78 lóerő, ami elegendő, 3-4000 fordulat alatt nagyjából semmi, fölötte meg azért már kapaszkodni kell. Nem egy hebrencs motor, pont jó. Én olyan 2.5-3 órát tudok egy seggen lenyomni, aztán mindenképpen le kell mászni róla. Két óránként kis szünetekkel körbe lehetne motorozni a Földet. Egyik kedves barátom, aki CBR600-ast hajt, ráült, és megállapította, hogy jé, van rendes nyereg, meg nem kell a nyakába venni a lábát, hogy ez milyen kényelmes. Hát, ahhoz képest biztos, nyilván 20 évesen még jó a sportmotor, 40 felett meg pont jó a sport-túra is. Fogyasztása vegyesben 5 liter. Kímélve kicsit kevesebb, csavargatva sokkal több.
Mióta megvan, egyszer levizsgáztattam, volt két olajcserén (szezonok elején ugye) cseréltettem rajta gumiabroncsokat, és láncszettet. Ezek ugye mind kopó-fogyó alkatrészek, melyek cseréje egy 13 éves motoron indokoltnak tekinthető. Az első abroncs 10 éves, a hátsó 13 volt. Ejnye. Megjegyzem, a profilmélység több mint elég volt, márkás abroncsok voltak, nyilván sokat állt a motor az utóbbi években. A lánc szintén elég ratyi volt. Szóval most rendben van, és öröm rajta ülni. Az olajcsere 15000.-Ft körül van alkalmanként, a gumik (Metzler Z6)szereléssel mindennel 75.000 volt, a láncszett cakk-pakk 48.000.-Ft volt. Ha jól sejtem, ez kb. ennyi minden hasonló motoron.
Kicsit a külsőről, ami nem forintosítható, vagy mérhető. Nekem tetszik, viszonylag nem fogott rajta az idő. Nyilván nincs benne semmi a modern motorok frissességéből, de ez is csak ízlés kérdése. A fejidom talán még ma is divatosnak hat, nem utolsó sorban praktikus. Gyári kipufogója van, amitől azért van egy szolid varrógéphangja, mint a sornégyeseknek általában. Meg hát lég-olajos, meg Suzuki, szóval kicsit olyan csörgős-zörgős, de ettől érezni, hogy gép.
A Suzuki Bandit egy egységsugarú motor, annak minden előnyével, hátrányával. Hidegben-melegben indul, hoz-visz, kanyarodik, fékez, dudál stb. Semmi extra, de mindent tud, amit egy átlagmotoros elvár. Igen joviális, nem fog levetni magáról. Városban amúgy is két kerék forever, oda pont jó, én a belvárosba vagy motorral megyek, vagy nem megyek. A dobozban sok minden belefér, ha hozni-vinni kell valamit, pont jó. Mint az egész motor. Nem nagyon tudom elképzelni, hogy mire cserélném le, amire szívesen, arra nincs pénzem, másra meg minek.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Mirek motors. Minden motorosnak ajánlom, korrekt, pontos, megbízható. előre megbeszélt időpontban, előre egyeztetett áron dolgoznak. Szóval jó.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Liberty 50 2T Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (790 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.