A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 750 F Katana 2001 (599)

Gsx 750 F Katana 2001 (599) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Ilyen is volt, szerettem

Szöveges ítélet

Az enyém nem Katana volt. Simán GSX750F, 98LE. Az első 5000km után keveseltem az erejét. Én nem túratempóban használtam, így ette a gumit és a láncot ( a láncot hiába sprayztem és a gumi valamivel lágyabb volt mint a gyári). A használati időtartam végére már kezdett füstölni, nehezen indult, és kissé zajossá vált a blokk, ami talán a vég kezdete is lehetett. Kanyarban mélyre döntve a hátsó futómű nem stabil, könnyen elkezd riszálni. Lehteséges, hogy a nagy önsúly miatt. Kopottabb gumikkal (egyáltalán nem tükör) gyakran volt olyan érzésem, hogy bizonyos fajta aaszfaltfelületen (világos szürke) csak a szentlélek tartja. Csak közepesen nyugodtan közlekedőknek vagy nyugodt túrázóknak ajánlanám. 160 ig elég jól gyorsul, majd 210 ig még elballag, utána már türelem kérdése. Én 238 (óra szerint, már amennyire látni lehetett) végsebességet mértem. A fékek jók. Az üléspozíció kényelmes, bár avval vitatkoznék, hogy a csuklót nem terheli, igaz én nagyon sokat és hosszan használtam amíg megvolt. Ami nagyon tetszet az az alakja és a hegyes, darázsszerű hátsó lámpája volt (fekete színű volt). A tompított fénye és a reflektor is meglehetősen gyengén muzsikált. A fogyasztása nálam elég magas volt a folyamatos hajsza miatt, ezt átlagfelhasználó ne vegye alapul. 6000Km-ként szervizben volt olaj csere, szűrőcsere, stb. Én soknak találtam a fenntartási költségeit (3 szerviz egy év alatt+ 2 garn gumi + teleszkópjavítás). Ennyit nem ért nekem ez a feeling, ezért váltam meg tőle. Ja, és inkább az életet választottam, épkézláb...

Hibalista

- Első villa olajfolyás 22000-nél, láncszett csere, gumicserék. Nyilván a láncszett és a gumi kopóalkatrészek. A használati időtartam végére zajossá vált a blokk.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (790 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.