A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gs 500 E 2006 (487)

Gs 500 E 2006 (487) 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Igazi MOTOR, kezdőknek is kiváló

Szöveges ítélet

Amikor eladtam az MZ-t, elhatároztam, hogy a következő motorom jó lesz.
Nem is hittem a szememnek, amikor 2007 végén 1 millió alatt kínálták újonnan. Ha jól tudom, 30 db ilyen motort adott el a kereskedés 1 hónap alatt; két ismerősöm is vett.
Megláttam és beleszerettem: Suzuki GSX-R-ről ismert mélykék szín, semmi rovaros külső, kerek lámpa, léghűtéses blokk.
Kezdőknek kiváló, 170-180 cm magasság között javaslom. Megbízható, keveset fogyaszt (3.5-5 liter), nem kell sokat költeni rá.
A hangja gyári dobbal is férfias: többek közt ezért sem lehetett 2008-tól forgalomba hozni.
Napi 500 km-t simán lehet vele motorozni, és lehet tartani a lépést a nagyobb túramotorokkal is.

Néhány szó a "hibákról" is:
Az ülés hosszú távon nem kényelmes, érdemes kárpitossal átalakíttatni. Jó alternatíva az ülésre helyezhető gél nyeregalátét (Decathlon lovagló részleg): 11 ezer forint. Feleségem ajánlotta, azóta is hálás vagyok Neki: az 1700 km-es erdélyi túrát kibírtam fájdalom nélkül.
Kb. 5500-6000 fordulaton kicsit rezonál, amit a karjaiban érez az ember. Nem vészes.
Elől egytárcsás fék van, noname gyártótól. Csodára ne számítsunk, de annyira nem is rossz. Meg lehet vele csúsztatni az első kereket.
Az első rugózás puha. A leghasznosabb tuning ennek a cseréje. Wilbers rugókat rakattam be a hozzá való olajjal - mintha kicserélték volna az első villát, sokkal jobban lehet vele fékezni, kanyarodni. Nem lett pattogós sem tőle.
Gumiból viszonylag szűk a választék, igazán sportos gumit nem lehet kapni rá.
Teljesítménye (48 LE) 110 km/h felett már nem tesz lehetővé igazán dinamikus előzéseket.
Csak 186kg, ami főleg egy kezdőnek nem mindegy (a bandit pl. bőven 200 fölött van).

Összességében: megbízható, szerethető motor, minden kezdő motorosnak tudom ajánlani.

Hibalista

- Semmi nem romlott el 30000 km alatt, csak a kopó alkatrészek közül kellett cserélni.
- Lánc 25000 km-nél (30 ezer Ft a lánckerekekkel együtt). D.I.D. 75 lóerőset tetettem fel.
- Gyári gumi 15 ezer km alatt kopott el. Pirelli Sport Demon (30 ezer/pár) 10 ezer - sajnos, ez sem tapad annyira, mint szeretném. Michelin Street Pilot radial - kétkomponenső, ráadásul radial, szeret tőle kanyarodni a motor. Szokni kell, de jó és olcsó.
-

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Budakalász.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? TS 125 Következő motorja? ZX-9R
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (790 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.