A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

GSX 1300R Hayabusa 

Az ítélet értékelése
5,0(4 db)

Hypertér tehénke

Szöveges ítélet

2005-ben vettem, 15000-el, ami vélhetően valós kilométer volt. 8 évig használtam, 80000km a megtett táv. A motor teljesítménye vitán felüli, ezzel soha nem volt problémám.
Vegyük sorra, mondjuk, újságírósan. Stílus, ergonómia, nekem tetszik a Hayabusa, kicsit tökfeje van szegény Sólyomnak, de azért összességében nézve és tudva, hogy a szélcsatorna keze is benne van a dologban, szép. Vannak számomra igényesnek tűnő, minőséget sugalló részletek rajta, ilyen például a felső villahíd takaró eleme, az antracit-szerű festéssel és Hayabusa felirattal. Kényelmesnek mondható, van hely rajta bőven, nem terheli nagyon a csuklót a kézenállós üléspozíció. A lábtartók kicsit magasra kerültek, 181 centis testmagassággal a lábamat erősen össze kellett csomagolnom rajta. Nagyjából 200km/h-ig felegyenesedett helyzetben is kényelmesen lehet utazni a motoron, ez felett már érdemes a tankra hasalni.
A váz és a futómű a régebbi idők erős gyors de életveszélyesen labilis motorjaival ellentétben tartják a lépést a blokkal. Az egyenesfutás tökéletes, inkább a kanyarba kell erősebb kézzel betessékelni. Az első villa a mi útjainkon kicsit puha, a kátyúkban gyakran felütött. 5W-s villaolaj segített a gondon, jelentősen javított az elején. Szabadmagasság utcán rendben van, a gumik szélei bejárhatóak gond nélkül. Városi tötymörgésben is partner, de a lassú szűk kanyarokban azért nem árt a kondíció, főleg 40 fokban... A súlya és a hossza érezhető, főleg lassú tempónál a városban, illetve erőltetettebb, tempósabb szerpentinezésnél.
A blokk szerintem agyonvághatatlan, ha gondoskodunk a szükségleteiről, soha nem fog tönkremenni. Kicsit zajosabb fajta, a kuplungnak amúgy Suzukisan van hangja, az egész gépezet mechanikus jellegű. A tolóereje még 8 év után is borzongató, a gyorsulás élménye katartikus. A kuplung komolyabb indulásnál hajlamos kicsit rángatni, darabos lehet, baja ettől sose lett, csak zavaró, sőt, elsőre ijesztő is kicsit.
Nagy gyorsulásokkal, tartós 200 feletti tempókkal a 10-12 liter is lecsusszanhat, ugyanakkor 6 literes fogyasztással lazán lehet vele túrázgatni, utassal és némi cuccal együtt is. A sebesség érzet megtévesztő, több esetben is legálisnak gondoltam magam autópályán, a műszer szerint viszont 200 körül illegális-kodtam.
A fékrendszer minősíthetetlen, egyszerűen silány. A maga korában a világ leg-leg motorja volt, nem tudom, mégis mit gondoltak, amikor ezeket a fékeket tervezték. Fognak valamit, de biztos, megbízható nyomáspont nincs, a fékkar mindig puha, lazán behúzható a markolatig, ugyanakkor blokkolásra hajlamos. A hátsó fék, hát, van rajta az is. Gondolom azért, mert kötelező. A fékek valóban ennek a motornak a leggyengébb pontjai, itt azért érdemes beruházni fémhálós fékcsőre és egy komolyabb főfékhengerre.
Praktikumról egy ilyen kategóriájú motoron aligha érdemes beszélni, ennek ellenére vannak csomagrögzítő kampók, sőt, a hátsó ülés alatt egészen komfortos rekesz is található. Esőruha, elsősegélycsomag, tárcsazár meg még pár ez-az kényelmesen elfér benne.
Extrák, érdemes a gyári középállványt beszerezni, nem egészen 30000Ft volt, viszont nagyon hasznos kiegészítő. Láncápolás és főleg az első kerék, első villa körüli szerelések megkönnyítésére remek megoldás.
Magasabb, esetleg dupla buborékos plexi, nagysebességű túrázásnál feltétlenül javasolt.
Fémhálós fékcső kötelező tartozék!

Hibalista

- A szervíz alkatrészeken felül a kormánycsapágy (12000Ft) a kerékcsapágyak (10 000Ft körül az első hátsó szett) a kuplung munkahenger (29000Ft) az első féklámpa mikrókapcsolója (2500Ft) fékek alsó felső felújító szettjei (kb 10000Ft) és a hátsó lánckerék menesztő gumija (9000Ft)

Ide hordtam szervizbe

FullGas Budaörs

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? 1000SP Következő motorja? XJR 1300
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.