A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Dr-Z 400 E 2006 (398)

Dr-Z 400 E 2006 (398) 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Ha hibáival együtt tudsz élni, akkor a legjobb

Szöveges ítélet

Előtte egy Cagiva AR350-esem volt, amit a harmadik sárbaragadásom után (amikor is ugye félig elsülyedt motort nem lehet berugni...) cseréltem egy szigorúan önindítós motorra... igyvettem meg az első DRZ-et, amit kb. félév használat után beállt vezérműtengellyel voltam kénytelen értékesíteni - szerencsére az új DRZ-be beszámítottak (soha többet nem vennék "verseny" endurót használtan... kb. 400e-t bukram rajta) Az új motornak adtam rendesen... kb. egy hónap múlva már 3-4 évesnek nézett ki, de nagyon-nagyon jól teljesített. Nincs olyan szituáció ami zavarba hozná. Iszonyú sokat mentem vele télen, hóba (sajnos az idomok ezt egész keményen megsínylettek, mert a merev műanyag hajlamosabb a repedésre...). Több túrát szerveztem itt az alföldön a haveroknak - igy nagyon gyakran előrfordult, hogy földutakon (járt és járatlan...) napi 400-600 km-t is megtettünk... A defekteken kívül útközben más probléma soha nem volt vele.
Talán két nagyobb szerelésre volt szükség az elmúlt 14e km, alatt... Az egyik akkor történt, amikor egy nagyobb tócsán átvágva megállt a motor és nem volt hajlandó tovább menni... Elég nehezen jöttem rá, hogy a fő biztosítékot csapta ki. Mint kiderült az utólag általam bekötött féklámpa kapcsló lett zárlatos (mert gyárilag nincs féklámpa és országúti se...) Szerencsére a biztosíték mellé mellékeltek egy pótot is, igy sikeresen javítottam...
Egyszer egy csatorna átkelést szívtam meg - rossz szögbe mentem neki és már-már kiérve belőle eldöltem... megszívta magát - leállt... Felhívtam a szervízt, ahol mondták, hogy ez nagy gond is lehet, mert 1. víz kerülhet a szelepekhez, ami tökre vághatja... 2. a karter kivezetésen vízet szívhat az olajtérbe, ami összekeveredve nagy gondot okozhat. Megnéztem - a motorolaj habos lett - tehát vízes... Szóval kitoltam a kövesútra, és onnan az asszony haza szállítmányozott... Szerencsére mivel nem volt eröltetve igy sima olajcsrével (8 db. egymásután...) megúsztam.
Hát ennél nagyobb bajom nem volt - talán még annyi, hogy a fék és kuplunk kart is törtem már le - igy mostanra már aulkézvédőt használok és mindig viszek magammal tartalékot... A defektet pedig egy könnyen szerelhető mitas gumival és ragasztóval próbálom kivédeni.
Időközben a haverok mindegyike áttért már a ktm-re. Még nem hagytam magam meggyőzni, mert igaz, hogy a ktm exc-knek jobb a futóműve (a drz nagyon orr nehéz) és bikásabb a motorja (a drz nem szívesen emeli az elejét már 2. felett...), de én azt látom, hogy ha együtt gurulunk akkor minimum 2-szer annyit nyomok a drz-be egy-egy szervíz között mint ők. Pl. az alföldi túrákra szinte el se jönnek, mert egy-egy gurulás egy-egy szervízt is jelentene nekik... A drz-met kb. 2-3e km-enként viszem olajcserére, átnézésre.
A kuplungja kemény - sajnos bovdenes és berakódik a homoktól...
Összeségében szerintem nem létezik még egy ennyire igénytelen enduró, amivel a "nagyokkal" simán lehet menni és hosszútvon meg nagyságrendekkel olcsóbra jön ki...

Hibalista

- Többször cseréltem már rajta lácszettet - de ez a kemény terep miatt nem csoda.
- Az elős lánykeréknél lévő szimmeringet is ki kellett már cserélni - sajnos a persellyel együtt... berágta a sok sár, homok stb... engedte az olajat (pár ezer ft volt...)
- Az egyik hűtőt merepesztettem... ez húzós volt kb. 80e a gyárai (után gyártott nem létezik, de közben találtam szerelőt, aki a törötett is helyre hozta...)
- Természetesen az első komolyabb takonyolás teljes kormány cserét igényelt... most egy nagyon komoly verseny kormány van rajta (50e) - ellenben ezt gondoljátok végig, mert a gagyi olcsó 10eFt-at nagyon hamar elfogyasztja az ember...
- Sajnos egy galy kiszírta az ülésemet is - még nem sikerült javítani...
- A matricák az X-edik mosásnál lejöttek - igy érzékeny búcsút vettünk...
- A gyári első lámpát lecseréltem, de rövid idő után rájöttem, hogy az utángyárott még xarabb... ugy, hogy vissza.

Ide hordtam szervizbe

Egy maszakhoz hordom teljes megelégedéssel.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Titkos a fickó - mert ha sokan járnának hozzá - nem lenne ideje az én mocimra... ;-)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (790 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.