A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Sv 1000 S 2003 (996)

Sv 1000 S 2003 (996) 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

El Ángel Exterminador

Szöveges ítélet

Ő a negyedik motorom, de az első nagy. Egy 250-es VTR után ültem rá. A piacon kapható V2-esek közül egyértelműen ő a befutó. Olcsóbb, mint a konkurencia, és megbízható. Az általánosságban emlegetett hibáit, mint a futómű, a kormánylengéscsillapító úgynevezett „gyengesége”, és a műszerfal nehéz leolvashatósága, nem venném komolyan, mert én imádom Őt, plusz amire használom, tökéletes, és a szerelmének amúgy is elnézi az ember ezeket a semmiségeket.

2007 júniusa óta élünk együtt, 12ezer km-t sikerült beletennem. Főleg hosszú német autópályákon, persze a kanyargós hazai utakon, mint amilyen Dobogókőnek van, többször is megfordultunk. Sehol nem volt gondom vele, ha megkapja a törődést biztosan nem is lesz. Jól egyben van, ezalatt azt értem, hogy kiforrt, nem találtam rajta olyan részletet, amit feltétlenül módosítani kéne egy jövő évi modell esetében. A fentebbi hiányosságokat szerintem a gyár sem akarja megváltoztatni a motor ára miatt.
Számomra két negatívum van a vason:
egy, sok jön szembe, ez azért jó is :-), de nem ritka-feltűnő jelenség, mint egy Tuono.
kettő, a rendszámtábla konzolja – randa egy elem.

A tények, tapasztalatok:
Bejáratás szükséges – a váltó meg fogja hálálni, és meg kell szokni az erejét is.
A gyári plexi kb. 150-ig jó - a duplabubisra cseréltem, kis kuporodással 180-200-ig kényelmes, normál tempónál szélcsend :-)
A rendszámtartó hajlamos nagy zajt produkálni 3000es fordulat alatt. - Épp most cserélem picire.
Az üléspozícióban csak az ülés, ami kényelmetlen lehet, csuklónak, lábnak jó. Amúgy is 200-250 km-enként meg kell állni tankolni. Az utas ülésére nem volt panasz, 5 tesztelő segítségem is akadt. :-) Egyszer Brüsszel-Szczecin távon azért besokalltam, pláne, hogy Berlint sikerült megkerülni…
Fogyasztás: szabályosan közlekedve, motoros szemmel komótosan, persze az autókat így is állvahagyva 5,6l; Autópályán 150-nel úgy 6-7l ...és innen jön a vérszem, a tartós 200+ esetén 9l-től a csillagos ég. Hozzáteszem, hogy az útjaim során Givi dobozrendszer volt a sárkányon, ami azért növeli a légellenállást. Apropó Givi, a specifikus tartó klasszul bevált, praktikus, az indexeket is ki lehet vezetni a konzol végére, a dobozok masszívak és nem áznak be, egyszer eldőlt álló helyzetben, rá a dobozokra, csak karcolások maradtak emlékül. Az ülésalatti rekesz beázik oda én nem tettem mást, csak az elsősegélycsomagot. Szinte ki is tölti a helyet.
Bemelegítés 2-3 perc alatt megvan, városban túlmelegszik, ha teheted, kerüld ki az ácsorgó autókat, mert ha csak kicsit is haladsz, már 80 alá esik a hőfok.
A gyári hátsó gumi nekem 10ezret bírt és drótig kopott. Most Metzeler M3 van rajta. Nem értek hozzá, de ez jobbnak tűnik, majd meglátjuk meddig bírja.
Az elsőfék jó, csak jó, sajnos nem több. Megfogja a tömeget, határozottan lassít, de néha tövig lehet húzni. Sógor Hayabusáján nem ilyen, az műszer ehhez képest. Hogy elmelegszik a tárcsa/betét, vagy a fékcső tágul a nyomásra… nem tudom, de egy fém fékcső jó volna.
A világítás egyszerűen pazar. Van, aki azért nem mer este motorozni, mert egész egyszerűen nem lát, hát itt ilyen nincs!
A futómű és a kormánylengéscsillapító - ha nem viszed pályára, nem is veszed észre a „hiányosságait”.
A teljesítménye nem lehet kevés senkinek, szájkörül mély mosolyráncok maradnak minden alkalommal, kis karmozdulat és az előzés végrehajtva - szinte minden fokozatban, a hangja pedig gyári dobbal is szívmelengető érzés.
Szinte perverz módon használom alacsony fordulaton, mélyről indulva az öblös V2 hangra messziről odafigyelnek. Sok mindent bevállal, szereti, ha szelíden bánnak vele, de azt is, ha durván, egy igazi öldöklő angyal.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Full Gas - Balatonboglár

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (790 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.