A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsf 1200 1996 (1157)

Gsf 1200 1996 (1157) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Barátságos Bandita

Szöveges ítélet

1998-as Banditomat 2000 novemberében vettem.
A gazdájának nem ez volt a fő járműve, így a futott kevés kilóméter nem csak a külső és a hangja alapján volt hihető.
Egy 92-es 600-as Diversiont cseréltem le. Nagy váltás volt, de ésszel kezelve ez is egy nagyon barátságos motor.
Ezután évente 16-20ekm-t mentem vele 2005-ig. Sajnos az utóbbi két évben ez erősen visszaesett :-(
A blokk elnyűhetetlen, de a futóműre ráférne egy kis rendbetétel.
Az első rugókat még 19ekm körül cseréltem progresszívekre, ezzel egy időben tettem bele egy holeshot stage1 kitet (új fúvókák, tűk, advancer, légszűrő) és egy Finster dobot. A hangja mélyült, de nem lett zavaróan hangos, a fogyasztása pedig inkább javult eleinte, mint romlott, a gázreakciók pedig javultak, ha egyáltalán még tudtak :-). Az első fékcsöveket is lecseréltem ekkoriban fémhálósra jobb és szebb alapon...
Sajnos a hátsó rugóstag gyengülését nem oldottam meg azóta sem, pedig a gyári vagy túl lágy (két személlyel mindig), vagy túl kemény (egyedül maxra előfeszítve).
Az újabbak állítólag jobbak, de sajnos más a méretük, s nem akartam erősen megemelni.

Egyetlen nem várt hibája volt: 95ekm körül elszállt a kuplung munkahenger szimmeringje. Kellett vennem egy 8-as kulcsot a Balatonon, hogy időnként légtelenítve haza tudjak menni vele :-) Aztán egy hetet vártam a szimmeringre, s magam kicseréltem...

Lánccsere 20-25ekm-enként, míg a Scottoiler fel nem került. Így a mostani láncban lassan 35ekm lesz, kormánycsapágy is a negyedik van már benne, 25-30ekm körül kopik el.
Gumik általában 15-18ekm-t mennek el rajta nekem.
Fékbetét alig kopik, akár 40ekm-t is elmegy egy garnitúra, persze, lehet, hogy foghatna jobban is, de eddig ebből nem volt problémám.
Érdekes, hogy a telószimmering még eredeti, s gyakorlatilag nincs komoly olajfilm a telókon. Igaz, egy idő után tettem fel kis louisos védőt rá, s tankolásonként letörlöm a bogaraktól.

Rendszeres olajcsere házilag - a legolcsóbb Delo (Procycle) 10W40-es motorkerékpár olajat használom (kb. 1000Ft/l) kb. 70ekm óta, az tökéletesen megfelelő. Olajfogyasztás két csere között: talán kétszer volt, hogy kétszer 2-3dl-t kellett rátölteni, de általában csak egyszer. Figyelembe véve a max-min közötti fogyást ez max. 1dl/1000km-t jelent.

Más szerviz: évente egy szelephézag állítás és karbiszinkron Sárkányéknál.

Az erejével sincs baj, így lassan 10 év és 105ekm után is hozza a 2007-es modell karakterisztikáját és teljesítményét: a nyáron mérve 113LE és 103Nm. Nem csoda, hogy fülig ér az ember szája :-)

Az elmúlt évek km-einek nagy része kétszemélyes túrákból adódott, sokat járt Szlovákiában, a Horvát tengerparton, Prágában, de megjártuk vele Bretagne-t is pár évvel ezelőtt. Na meg persze rengeteg Mátra és Balaton…
Az utasnak sem kényelmetlen, de méretfüggő. 170 cm körül még elmegy (egy nap 12 órás utazás belefér), a felett már nem annyira. Kisebbeknek tökéletes.
A szélvédelem lehetne jobb, de ha nem akar az ember nyélgázon menni, akkor elég - az én magasságomhoz (172cm) legalábbis.

3 Nonfango dobozzal és tanktáskával két ember egyheti cucca akár egy komplett búvárfelszereléssel (na jó, ólom és palack nélkül) elvihető a tengerpartra.

Azért nem váltok már évek óta, mert fogalmam sincs, milyen motor hozhatna ennél jobb élményt megfizethető áron.
Mivel az ilyen korú motorok ára ma a béka feneke alá esett, valószínűleg még évekig megmarad, s jól érzem magam vele.

Hibalista

- Egyetlen nem várt hibája volt: 95ekm körül elszállt a kuplung munkahenger szimmeringje.
- Elkopott az ülés borítás a tank érintkezésénél, úgy 90ekm körül. Magam cseréltem.
- Pár műszerfalizzó (2-3) égett ki, helyzetjelző talán 3-szor, első fényszóró és hátsó izzó egyszer.

Ide hordtam szervizbe

Sárkány István, Bp., Jahn Ferenc utca

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 7800
Megbízhatóság (9) Vezetett km 97500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (790 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.