A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Dl 650 2004 (645)

Dl 650 2004 (645) 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

A MEGOLDÁS napi használatra, túrázásra, vagy csak örömmotorozásra!

Szöveges ítélet

Lelkes motoros vagyok, de nem mozgat a lámpától lámpáig burnout, sem a féktelen száguldás, vagy a gyilkos verseny, inkább a szép tájak, és csodás kanyarok tempós harmóniája.

Babettától a Hajabusáig volt szerencsém végigpróbálni a motorok palettáját mielőtt „végleges” döntést hoztam volna. Azok közé a motorosok közé tartozom akik hallottak a misztikus ellenkormányzásról is :-)
Szóval több motorom volt márt, de a DL 650 az első amit én hoztam ki a szalonból, mert végül nem tudtam ellenállni a kísértésnek.

Miután sikerült magamhoz alakítani csodálatos kikapcsolódást és zavartalan öröm forrást kaptam a pénzemért. Már kézvédővel, és Givi bukócsővel kértem, de néhány dolog még felkerült, úgy mint GPS tartó, szivargyújtó, nagyon hangos levegős duda.
Sajnos nekem is sok gondot jelentett a 190 feletti magasságom, a lábtartókat „Rick's footpeg and control lowering kit” segítségével lejjebb engedtem, az ülésre készíttettem kárpitos mesterrel hét centiméteres magasítást, a kormány magasító is beszerzésre került, akárcsak a tükör szélesítő, ekkor már kényelmes volt az üléspozíció a tükörben pedig nem csak saját karjaimat, és vállaimat láttam. Utolsó ámde kínzó problémámra a szörnyű fejet bombázó légörvényekre a MadStad fokozatmentesen fel, le állítható és dönthető!! szélvédőrögzítő rendszere volt a tökéletes megoldás. Előtte mindent kipróbáltam a gyári kiegészítőkkel kezdve mint a túra szélvédő kis állítható légterelő sávval, Givi magas plexi, stb. stb. de a megfejtés az, hogy be kell állítani a plexi dőlésszögét is megfelelő pozícióba nem csak a magasságát így kioltódik a fejet kalapáló örvény.
Betegségem miatt sajnos két évet pihent a gép de a 2011–es szezonban több mint hatezer kilométert tettünk meg együtt a legnagyobb megelégedésemre.
Jól manőverezhető, kezes a gép ha a futóművet belőjük. A hátsó rugóstag előfeszítése pillanatok alatt állítható a terhelés függvényében egy tekerőgombbal. Az ABS fékrendszer megfelelően teszi a dolgát fém fékcsövek és más tuning nélkül.
Lelkesen pörög, de a széles munkatartományban mindenütt jól húz, a motor ereje és agilitása bőven elég közlekedni, túrázni akár két személlyel is, ilyenkor úgyis visszavesz az ember hiszen rettegő utas senkinek sem jó.
Akár napi öt- hatszáz kilóméter lemotorozása után is őszinte mosollyal az arcomon szálltam le mindig. Autópályán oldaldobozolva tartósan száznegyvennel utazva a fogyasztás megugrik hat litere, de ezenkívül egyéb nem zavarja az utazót. Nincs kezet, lábat zsibbasztó rezonancia ekkor sem! A szervizeket kérdezve, DL-es SV-s fórumokat tartósteszteket olvasva úgy tűnik, hogy a gép elpusztíthatatlan, a blokk jóval százezer kilométer feletti futásteljesítmény tud.

A ráncfelvarrás után megjelent új V Strom-mal műszakilag szinte teljesen megegyező a gépem, ami változott az újon: eltűnt a levegős olajhűtő, bekerült a vizes körbe, aztán a fejidom, és a burkolatok, valamint a festés vonalai, a kipufogó, és állásszöge változtak ezzel divatos filigrán formát alkottak, továbbá jobban kidolgozták a műanyag elemek részleteit, és az ülést.
Nekem bejön a „hű mekkora dög ez” kinézet, amit kivált a régi forma, de ez teljesen szubjektív dolog.
Lépten-nyomon megszólítottak, hogy „ez tényleg 650-es??? Legalább 1000-es-nek látszik!” miután levettem a DL 650 matricát erősen csökkent a váratlan amatőr csodálkozók száma. Most már azt kérdezik, hogy 1000-es, vagy 1200-es hiszen pontosan tudják, hogy nagy motor ez :-) meglepő számomra, hogy miért ilyen népszerű a járókelők között ha többen érkezünk akkor is rátalálnak.

Egyébként csak ajánlani tudom a típust gyakorlatilag bárkinek, napi használatra, vagy túrázásra, örömmotorozásra!

Hibalista

- SEMMI

Ide hordtam szervizbe

Full-Gas Kft. 8630 Balatonboglár, Nyárfa u.13.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 23800
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Pegasso 650 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (790 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.