A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 1400 2005 (1242)

Gsx 1400 2005 (1242) 

Az ítélet értékelése
4,2(6 db)

A BÖLÉNY tovább vándorol

Szöveges ítélet

2011-ben láttam meg a hirdetést, mindig is ilyent akartam. Lehetőség lett volna mást venni, de sohase akartam. 3 évig vártam rá, míg lett egy kihagyhatatlan ajánlat. Ugyanaz az évjárat, csak fele annyi km, és az ára is csak a 2/3-a. Bankos, lefoglalt, rendezetlen papírokkal, 3-4 évet állt egy helyben. De nem érdekelt. A hirdetés első napján lefoglalóztam, és másnap du névre írva várt rám a gép, hogy új otthonát birtokba vehesse.
Az első félszezont normál állapotban motoroztam végig, majd kialakul a véleményem a gyenge pontjait illetően. Vannak ilyenek, de a többség nem kezd vele semmit. Nekem van rá lehetőségem hogy egy kicsit szabadra engedjem a fantáziámat. Mellékesem megjegyzem, hogy tényleg nem a pénzen múltak nálam a dolgok.
A motoról pár jó szó: nagyon erős, jól adagolható a gáz, az első fék, jók a telók hátul, nagyon erős a váz, rengeteget kibír. A váltó kinyírhatatlan, és kuplung nélkül csattogok felfele. Motorfék bőséges. Nagyon kényelmes az üléspozíció. A láncom még mindig a gyári(32000km) lassan lecserélem, de még eddig nem ugrott meg és nincs is nagyon megnyúlva. Pedig szeretem a seggét csapatni. Én 70%-ban városban használom, 16ker-Érd, azaz Fogarasi-Hungária-Lágymányosi híd-Szerémi-Hatos kivezető. Mocskos módon lehet vele közlekedni, ellenfél szinte senki, agilis, nyomatékos, harcias, és tekintélyt parancsoló.
Gyengébb pontok: első teleszkóp nekem elfogadható volt, tettem bele Wilbers rugókat, na attól jó lett. De nem tökéletes. Hát át lett alakítva, de erről később. Hátsó fék adagolhatósági problémái, nekem az elején kevés, a végén meg satuzik. Következmény, átalakítás, hogy ne satuzzon csak már tényleg, ha tövig taposod, addig viszont szerintem a duplája kéne felületben.
Összességében akinek ez a külső borzasztóan tetszik, az a beltartalomban sem fog csalódni. Remek minden porcikája, gondosan összeszerelt, jól megtervezett. Ezek mellett mégis az a legjobb tulajdonsága, hogy mocskos módon átalakíthatod. Nincsenek tulajdonképpen korlátok. Bármennyire átfaragod, akkor is tudni fogják róla milyen motor is az.
A váz ultraerős. Volta találkozásaim más járművekkel, de soha sem lett geometriai, vagy teleszkóp vagy bármi alaki deformáció. Felnit dobtam le róla, meg pár oldalsó kupakot, de ha rád húzza a taxis a kormányt akkor sincs semmi gond. egy karcolás nélkül megúsztam, és a moci se lett tk-s.
Átalakítások. Szinte megállás nélkül jönnek az ötletek, de megfogadtam, hogy a gyári gyengébbnek mondható pontokat fogom először kezelésbe venni. Így kezdődött: 1.fékhatás 2.futómű 3.menetteljesítmény 4.akusztika 5.láthatóság 6.esztétika. Sajnos tapasztalatom szerint a sorrend gyakran felcserélődik egyes embereknél, de ez engem nem érdekel.
1. Fékhatás: hátsó fék megduplázása. Rettenet jól adagolható, hatalmas fékhatás, satu nincs, marha jó lett, és látszatra sem utolsó.
Az első fék az első futómű teljes cseréje miatt távozott, és nem azért, mert bármi bajom lett volna vele. A cseredarab B-King radiális lett. Fémfékcső alap természetesen.
2. Futómű: ha nincs is teljes átépítésre lehetőség, akkor is ajánlom legalább a rugók cseréjét (Wilbers-40000 szerelve olajjal). Én egy K8 Hayabusa első mellett döntöttem, B-king fékekkel. Brutális. Többet nem tudok mondani és szerintem nem is kell.
3. Menetteljesítmény: sportlégszűrő helyett csakis a gyári, szerintem jobb. Chip nincs. A kipufogóval variáltam, de csak a helytakarékosság miatt. Sokat járok a kocsisorok között.
4. Akusztika: a kipufogónak hangosnak kell lennie, mert először ezt hallják meg az autósok. Nem sokan figyelik a tükröket. Ha a hang nem hátra fele távozik, hanem oldalra, akkor a sorok közt félelmetes élményben lesz rész a környezetedben lévő autósoknak. Ez is csak a saját véleményem.
5. Láthatóság: pár ledes plusz világítás, oldalindex, és mindig tiszta világítótestek.
6. Esztétika: lehetőleg próbálom tisztán tartani, nem egy egyszerű feladat.
A kényelem is nagyon fontos, új egyénre szabott kormány, faragott bélelt ülés, ami alacsonyabban van és szélesebb is.
Mivel a szakmám az alumíniumhegesztés, és van jól felszerelt műhelyem is, nem nagyzolásból írom, de az első futómű csere egy fél nap volt, úgy hogy a telókon és a tengelyen kívül minden saját gyártmány.
Összegezve imádom a motoromat, soha nem válnék meg tőle semmi pénzért sem. Ezekkel az átalakításokkal a gyári kivitelhez már nem sok köze van. Ezt a különbséget már lehet érezni. És még a műszakin se szólt érte senki, pedig KPMes volt a buli.
Ja és egy elég fontos dolog: telj adó: 26000/év, nekem a köt.bizt.: 24000/és vegyes használat mellett normál üzemben tényleg 5,5 a fogyasztás.

Ui.: ez a moci ugyanaz, mint a Bölény című ítélet. Én is azért írtam ezt meg, mert a napokban jöttem rá erre. (feltűnt a rendszám). Ja és kicsit furán hangzik, de azt a ítéletet csomószor elolvastam és nagy hatással volt rám.

Hibalista

- Gyári gumit azonnal cseréltem, Pirelli Angel 120e 190h. felkészültem a többletmunkára, de nem éreztem hogy lomhább lenne vele. A gumiról csak annyit, hogy nem kímélem és 16000 van benne, de kb olyan 60%-os középen. Kicsi drift miatt.
- Fékbetétet 26000-nél purcant ki az első a hátsó azóta is benne van.
- Féklámpa kapcsoló, a gyári 3000 Ft.
- A kutyám sokáig lerágta az indexeket.

Ide hordtam szervizbe

Full Gas ( csak alkatrészért és biztosítási ügyekben )
Ha szeretnek a szerelők, lehet egyezkedni, mióta Ducatis lett a profil

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Tiszeletreméltó Nagyapám egyik kedvenc mondása: HA FONTOS, INTÉZD MAGAD. HA NEM, BÍZD MÁSRA.
Az összes karbantartás, szervíz, alkatrész csere, átalakítás és átépítés a saját műhelyemben történt.
Az összes alkatrészt, ami az átalakítás gerincét képezte Bajáról a SÚGÓ-Motortól rendeltem. A legkiválóbbak egyike az a társaság.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? RF 400 Következő motorja? Gsx 1400
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (790 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.