A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 600 F 1997 (599)

Gsx 600 F 1997 (599) 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

90000 km

Szöveges ítélet

2003 ban vettem a kicsimet.Annyit tudtam,hogy kényelmes legyen,és azért teljesítmény is rendelkezésre álljon,ha szükséges.Honda cbr 600F volt még,ami szóba jöhetett,de azok kicsit drágábbak voltak.Nem bántam meg,hogy e mellett döntöttem,sőt...a Suzuki olyan szerint,aki mind kettőt hajtotta,kényelmesebb.
A motorba én tettem 90000 km t,és óra szerint 35-36000 km volt benne vásárláskor.
Gyárinál nagyobb fúvókák voltak benne,így ment mint a szél--most is így megy új gazdájánál.Gyárilag a motorban 87 paci van,de de a fúvóka csere miatt biztos több lett volna mérhető,ha padra viszem.7000 es fordulattól indult meg nagyon.Sose versenyeztem vele,de volt olyan,hogy 500 km es túrán VFR 800 jött utánam,2-3 éves gép volt,-az enyém volt akkor 16 éves,és 80000 km volt benne-mind fel voltunk pakolva,és sűrű forgalomban robbanékonyan előzgettük a kocsikat.A cucctól nem látszott nekem hátul a 600 as szám a farok idomon,és megálláskor azt mondta alig bír jönni utánam,jól megy az 1000 es,???Sokat nem értett a motorokhoz,csak azt látta,mekkorákat gyorsulok,mivel csak így lehetett haladni.Felvilágosítottam,hogy ez 600 as motor.120-130 ig beérte 5-5.5 l naftával,de én etettem meg vele átlagban 8.5 liter benzint is pályán tartós 160-180 as tempónál.Fém fékcsővel vettem,így az első fék tökéletes volt,5 évig a hátsót nem is nagyon használtam,csak igen ritkán.Egyébként utas,vagy nehezebb cucc nélkül a hátsó fékezésnél csak csúszkál össze-vissza,lassítani azzal nem igen lehet.A leghosszabb túra,amit ezzel a motorral tettem meg,5700 km volt 8 országon keresztül.(tudom,nagyon sokan jó esetben évente mennek ennyit.)500-700 km t tettünk bele naponta több napon keresztül...Nagyon kényelmes motor,a szélvédelme jó,igaz én 180 cm vagyok.Csak ajánlani tudom azoknak,akik nem nőttek túl magasra,de mivel az első plexi elég meredeken áll,190 cm ig jó lehet.Olcsó,és a sok bontott motor miatt jó az alkatrész ellátás.Mivel sokat mentem,és most is sokat megyek,a lánc szettet általában 30000-35000 km ként cserélni kellett,és azt nem csipáltam.Volt hogy 3 évente csere volt,de olyan is 1-szer,hogy 2 évente.6000 km ként szervíz nekem gyorsan összejött.Több év is volt,hogy egy szezonban 2-3 szor olaj csere.(A jelenlegi Drágám már kardános,és 10000 km ként olaj csere.)
Az első években nehezebb volt cuccolni,de az ülésre pókoztam,mivel utas nélkül mentem,ill.tanktáska volt.Vettem oldal táskát,de néhány évig keveset használtam,mert beért a kerékhez.Aztán csináltunk csomagtartót,így már sok cuccot fel lehetett hátra kötni,és az oldal tartóra a táska is felfeküdt.Az utolsó 4-5 évben így használtam.
A motor sose hagyott ott,nem robbant le.Megbízható,kényelmes,kezes darab.Jól dönthető.Én 150 es gumival vettem hátul,mindig ez a méret került rá.A központi rugós taggal 7-8 év után szenvedtem,felpuhult,max.feszítésnél is felkoppant időnként.Cserélni kellett volna már.Vettem bontottat,de az se volt jó állapotú,akkor már ott voltam hogy veszek újat.Szalonban kérdeztem az új árát,2009 ben 210000 ft volt,ez még nekem is drága volt.De találtam 1 olyan emberkét,aki javította akkor 10000 ft ért.A megoldás végül ez lett.
A motort korához képes nagyon szép állapotban,20 évesen adtam el röpke 10 nap alatt,és még ma is fut,ha új gazdája nem tekeredett fel valamire.A blokk csere jól sikerült,mivel kevés km futású,megkímélt darabot találtam.
Mindenkinek ajánlani tudom,aki 50 ló feletti motort szeretne, motorozásban kezdő,vagy haladó,de kellő vér mérséklettel rendelkezik.Kényelmes,viszonylag olcsón fenn tartható darabot szeretne,és ha van kis gyakorlata,nagyobb teljesítményű motorokkal is elindulhat komolyabb túrákra.És nem okoz gondot a 220 kg önsúly.

Hibalista

- FESZÜLTSÉG SZABÁLYOZÓ--ügyes elektr.szerelő által.olcsón javítható.kopó alkatrészek,több lánc szett,karburátor rugó csere,a vége felé kifektettem a blokkot,kapott 1 jó állapotú használtat,mivel nagyobb fúvóka volt benne,sz.tem szét hajtottam.de a km is meg volt.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (10) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja? FJR
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (790 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.