A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Piaggio » Nrg Power Dd 2006 (49)

Nrg Power Dd 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zsebtelepnyi NRG

Szöveges ítélet

NRG MC-ről van szó, csak nem volt ilyen rovat.
Elolvastam az előző véleményeket, és nagyon meglepett, mennyire torzan látják a tulajok NRG-jük tulajdonságait.

Tisztázzuk a következőt: NRG-t két blokkal szereltek
1. régi piaggio, 2. új piaggio blokk. Az újakat vizes és levegős blokkal is tolják, az MC3 szériájig vizes volt csak. Tehát, ha ma veszel egy nrg-t akkor ugyan azt a 6-7 éves blokkal szereltet veszed, mint amit használtan 120 ezerért kapsz, csak a szennyezőanyag-kibocsátás miatt még egy picit butítottak a henger felömlőin és a kipufogónyíláson (léghűtéses még butább.)

Az enyém régi blokkos és egy Polini speed control variátorral használom. A többi gyári robogóhoz képest tényleg jól gyorsul, és a vége is jó. Kényelmes és több üléspozició közül választhatsz, a lábad felteheted a taposón kialakított helyre, hátrébb vagy sportosabban az ülés elején is ülhetsz.
Nagyon puha az ülés. A futómű teljesíti feladatát, bár az első teleszkóp (az egekig dícsért felfordított) kuka lesz pár ezer km után. Ez azért van mert az egyébként elasztomeres (gumibakkal, és zsírral kitömött) teleszkópban bakelit perselyt találhatunk, ami hamar kopik, ez az egyik legfőbb hibája. a vasnak. Ez a teleszkóp egyébként a lehető legolcsóbb és vetekszik a yamaha mint 80-as évekbeli technikai színvonalával (az újaké is!)

A futomű a nagy kerekek miatt érezhető jobbnak, viszont a peres gumik miatt akkorát koppan a gödrökben, hogy leszakad a derekam.
A motor egyébként nagyon orrnehéz, így nagyon nehéz vele egykerekezni, meg hülyéskedni, hosszú tengelytávja miatt nagypapásan kanyarodik és nem pattog az úton.

Én futárkodásra használom, mert megbízható és jobban megy mint a léghűtéses szériarobogók, de a legfontosabb hiányzik belőle: a TŰZ!

Ha nem lenne fontos szempont a fogyasztás, akkor megpróbálnám lángralobbantani a kicsikét egy kis tuninggal, de így sajnos nem lehet.

Ja és kedves tulajok: amikor egy NRG-vel 90-nel meg százzal mentek, akkor 75-80 a valós tempó az olasz mérnököknek köszönhetően. Pont azért, hogy dicsekedhessetek.
Tényleg nem tűnt fel senkinek hogy 90-es tempónál nem könnyezik a szeme?

Hibalista

- km spirál 2500.-,
- km kihajtás (használt) 2500.-,
- röpsúly + ékszíjcsere 8000.-,
- műszerfal izzók 200.-
- első teleszkóp

Ide hordtam szervizbe

Magam javítom

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1990
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 1000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Piaggio

További ítéletek (122 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.