A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Piaggio » Beverly 500 2006 (460)

Beverly 500 2006 (460) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Telitalálat - Forza Beverly! Forza Hungária!

Szöveges ítélet

Telitalálat? Igen. Most már mondhatom. Életem első kétkerekűje. Sok kérdést feltettem előtte.
Milyen kategória legyen? 3 maradt: túra, naked bike, nagyrobogó. Milyen gyártmányú? Japán esetleg olasz?
Szempontjaim a következők voltak: Legyen kezes, sokoldalú, városban is használható, túrákra is alkalmas, gyors, kényelmes, kis fenntartású, külön gondozást ne igényeljen. 2 kategória maradt : naked és nagyrobogó.
Azután szűkült a kör és 2 motor maradt a végére: a Beverly 500-as és a Honda CBF sorozata - 600 S tagja. (Mondjuk a Honda láncos - tehát nem gondozásmentes.) Az olaszoktól tartottam, azután kiderült, hogy a Piaggio 60 éve gyárt robogókat, az egész CBF sorozatot pedig Olaszországban szerelik.

Megpróbálom elfogulatlanul körüljárni a legnagyobb Beverly-t:

Hátránya:

- elöl kicsit könnyű, hátul kicsit széles a gumi
- keskeny az ülés alatti csomagtartó
- nagyplexi nélkül ugyan nagy a végsebessége (160km feletti) de huzatos
(Nyugodtan mondhatjátok: ...mint a legtöbb motor.)

Tetszik:

- menet közben is tölthetem a lemerülőben levő mobilomat
- jó a csomagtérvilágítás
- az első idomban levő kettős kesztyűtartó is praktikus
- üléstakaró hajtható ki az ülés aljából pl. eső esetén
- oldalsztender és középállvány is van rajta
- műszakilag is megbízható
- sokoldalú

Örülök, hogy a Beverly-t választottam, olyan kezdő motor, ami a robogók közül kiemelkedő gyorsulású és szépségű, nem tucatmotor. A gyakorlatban semmi gondom nem volt a közel 10.000 km alatt. Az én Beverly-m pezsgőszínű, nem kényes szín, ha egy kicsit koszos, alig látszik rajta. Az elmúlt nyáron néhányan Lengyelországban, Krakkóban és környékén töltöttünk pár napot. Gond nélkül teljesítette a túrát. Hazafelé szakadó esőben jöttünk úgy 200 km-t, megnyugtató volt, ahogy hasította a vizet. Kényelmes, a nagyplexivel, ami rajta van, az eső- és szélvédelme nagyon jó. Tudom, hogy sok előítélet van, bennem is volt: olasz?? robogó?? Nekem ezek ellenére bejött. Nem arra figyelek, hogy mások mit szeretnének, milyen motoron üljek, elég, ha én választok, és jól érzem magam. A Beverly nekem a szabadságról szól. Szerintem vagyunk így néhányan. És ez jó, nagyon jó!
A Beverly 500 szinte külön kategóriát teremtett a nagyrobogók közt: az új Scarabeo 500 az egyedüli vetélytársa, amelyik felépítésben hasonlít rá. (Nem véletlenül, hiszen a Piaggio felvásárolta az Apriliát is - a Piaggio csoportba tartozik így: Piaggio, Aprilia, Vespa, Gilera)
Ha felkeltettem az érdekldőséseteket, a tesztje itt található:
http: //www.mentormotor.hu/modellek/ piaggio/piaggio_ teszt_ 6.php
A Piaggio Beverly eddigi, hat esztendős története során szép karriert futott be:
170 ezer példány talált magának gazdát világszerte. Örülök, hogy nekem is jutott belőle 1.

Forza Beverly! Forza Hungária!

Hibalista

- Kötelező szervízeken volt 6 ezrenként.

Ide hordtam szervizbe

Moto Italia - Gyáli út
Félig csalódás - A munka pontos, a hozzáállás csapnivaló, vevőorientált hozzáállással sokat lendíthetnének a márka megbecsülésén, és így idővel ismertségén is. Barátságtalanok, mintha zavarnád őket, ha megjelensz, nem is értem, hiszen értünk lennének, nem? Kár érte!!

Értékelése: 2

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Piaggio

További ítéletek (122 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.