A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Piaggio » X10 350 ie. (330 cm3)

X10 350 ie. (330 cm3) 

Az ítélet értékelése
3,6(5 db)

Olasz tupperware

Szöveges ítélet

Igazabol meg mindig nem terek eszhez, de megprobalom osszeszedni a gondolataimat.

Elozmenyek:
Mar tobb mint ket eve vezettem L tablaval, tehat idejet ereztem a korlatlan jogsi megszerzezenek. Ez egyenessen vonja maga utan egy nagyobb gep beszerzeset. Maxi robogoban goldolkoztam, itt London orszagban ez praktikus.
Almaim voltak, de a bankszamla kivonatom es egyeb tenyezok hamar visszarantottak a valosagban.
Valahogy nem akartam hasznaltat venni. Amennyi penzem volt, abbol max egy lealazott valamit tudtam volna venni, amit nem gyozok szervizbe hordani. De volt egy masik lehetoseg is. Hitel. Itt Angliaban igencsak kedvezoek tudnak lenni a feltetelek es megtakaritasom tobb mint eleg volt a depositra.
Korbe neztem par kereskedesben es a kedvezo feltetelek miatt az X10-re esett a valasztas. A hitelt 10 perc alatt inteztek es ez volt az elso bolt, ahol emberszamba vettek. (maig magasztalom a bolt osszes dolgozojanak nevet, nagyon jo banda es az, hogy a Piaggio egy rakas fekalia, nem az o hibajuk...).
Gondosan kivalasztottam egy Midnight Blue kodnevu X10 350 Executivot es tele aggattam extrakkal (gyari top box, futott markolat, riaszto, Akrapovic slip-on..), gondoltam szerelem lesz ez egy eletre. Hat nem lett igy...
Nagyon buszke voltam az uj szerzemenyre es magamra, milyen fasza gyerek vagyok. Igy utolag mar tudom, hogy igencsak nem kellett volna buszkenek lenni.
Amikor motoros berkekben jartas ismoroseimnek ujsagoltam, mindenki csak a fejet fogta es hummogott... Olaszt? Biztos vagy te benne? En persze hittem vakon a nagy P-ben.

Egy viharos kapcsolat kezdete:

2013 junius 28. Soha nem felejtem el ezt a napot. Reggel 9-kor volt a nagymoci vizsgam, amit szakado esoben sikerult abszolvalnom zero hibaponttal. A tesztcenterbol visszafele a sulihoz, le is leptem a csoporttol, hisz mar zsebemben volt a papir, nem kellett az oktato. Siettem, mert vart az X10. Delre mire a boltba ertem, a nap is kisutott, igazi romantikus jelenet volt. Kapcsolatunk elso par hete felhotlenul tellett. Tapasztalatom szerint, minden uj kapcsolat igy indul, de aztan a 4. het kozepe fele felhoket veltem felfedezni a horizonton. Ezt mindket ertelemben kell venni, ugyanis egy esos idoszak kezdodott es elojott az olasz motor "szemelyisege" is. Az akkor indul amikor akar es akkor all le amikor akar szindroma. Miutan igencsak lefulladozott, nem indult es egyszer 60 mph magassagaban az autopalyan dontott ugy, hogy a gyujtas megszunik letezni, elegge magas lett a pulzusom.

Es ez meg csak a kezdet volt. Idokozben megadta magat az uzemanyag pumpa, valami a biztositek dobozban beazott alulrol, elteptem rajta 3 szijjat, egy kuplung es egy variator, mindket hatso rugostag, egy torott ules alatti vilagitas kapcsolo (halott aksi..) es egy ABS totalis megsemmisules, ami majdnem sgitett ropira torni magamat. Amikor az ABS elszallt es probaltam megallni es nem belemenni a 7,5 tonnas teherautoba, elhataroztam, hogy elvalok! Eleg! Ennyi.
A kapcsolatunk egyetlen pozitiv oldala, hogy a szervizben mar nevre szolo kaves bogrem volt es tegezo viszonyba voltam az AA osszes regionalis automentosevel.

Na jo, ne legyunk ennyire gonoszak, voltak azert szep pillanataink. Meg kell hagyni, baromi kenyelmes, keveset eszik (70 mpg) es..... ja es ennyi.

Viharos kapcsolatunknak egy alkalmi vetel vetett veget. 2 hete egy szombat reggelen talaltam egy igencsak kecsegteto hirdetest. 2009-ben regisztralt, Mark 2-es Yamaha Tmax elado. 6600 merfold, egy tulaj, garazsban tartott, vezetett szervizkonyv. Nagyon jo ar! Megneztem... nem hittem el hogy hasznalt. Szalon allapot. Az oreg foszer azt mondta, esot a motor nem latott.
Most ugy erzem, tenyleg egy igazan boldog kapcsolat vette kezdetet. Ok, annyit eszik mint allat es imadkozni kell, hogy a jogsim is megmaradjon... de boldog vagyok.

Utoszo:
Olaszt? Soha tobbet.... maximum, kave, teszta es pesto.

Hibalista

- - uzemanyag pumpa - - gyertya pipa torott haromszor - - kuplung - - variator - - 3 hajtas szij - - hatso rugostagok - - ABS

Ide hordtam szervizbe

BMG Scooter Richmond London

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 29000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? CBF 125 Következő motorja? TMax XP500 Mark 2
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Piaggio

További ítéletek (122 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.