A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Piaggio » Hexagon 180 Gtx 2001 (180)

Hexagon 180 Gtx 2001 (180) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az ezüst kanapé

Szöveges ítélet

8 év kihagyás után újrakezdő motornak vettem. Olaszból frissen behozott motor volt. Természetesen törött. A kereskedő palitól kijavított állapotban vettem meg. Tökéletes sose lett már.
Bizonyos sebesség tartományban kormányszitálás jelentkezett. Másik hibája a hátsó kerék segédtartó alu öntvény, amely a kipufogót is tartja, elvetemedett és görbe volt. De egy pár darab alátéttel ezt is megoldottam.
A motorja viszonylag erős (19le) csendes és pörgős volt. Egy gyertya, olaj és légszűrőcserén kívül mást nem igényelt. 125km/h volt a vége, de a 110-et simán tudtam vele utazni még 2 személlyel is, de igazából a 80-90-et kedvelte. Fogyasztás 4 liternél sosem volt több 100km-re. Hatalmas csomagtartója, melyben szivargyújtó (telefontöltéshez) és belső világítás is van nagyon praktikus.
Kicsi 11-es kereke miatt óvatosan kell vele döntögetni, és a rossz pesti utakon is nehezen boldogul vele az ember. Nehéz volt rá gumit találni, végül a Piaggio szervizben lett megoldva. Csak azt nem tudom, miért nem ott kezdtem elsőnek. Érdekes és egyben nagyon bosszantó jelenség volt, hogy ha fel volt kapcsolva a fényszóró tompítottja és az index egyszerre, akkor elég sűrűn elment a gyújtás. Először azt hittem, hogy az izzó hibája miatt van, mert a csere után úgy nézett ki megjavultak a dolgok, de nem. Egy darabig jó volt azt újra kezdte.
Az első futómű nekem az egy oldali felfüggesztéses volt, ami lehet, hogy dekoratív de marha szar. Nem egy stabil szerkezet. Az első teló már 9000km-nél folyt, 12ezer km-nél már lógott a motorblokk felfüggesztés. Ezeket már nem is javítattam meg, mert elegem lett az egész motorból és gyorsan piaci ár alatt eladtam.
Azt gondolom, hogy az árát, amit fizettem érte azt megérte, de soha többet ilyen motort nem veszek.

Hibalista

- A szíjhajtásnál 2db csapágy.
- Gyujtás időnként elment, és lógó hátsó futómű, de nem lett megjavíva.
-

Ide hordtam szervizbe

Én javítottam a garázsban.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 9800
Megbízhatóság (5) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Piaggio

További ítéletek (122 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.