A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Peugeot » Xps Super Motard 2006 (49)

Xps Super Motard 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A törpe Ferrari

Szöveges ítélet

Peugeot XPS Super Motard

Volt Simsonom S51B, Star, Rigám, meg egy kínai csoda: Sherpa MEX.
Tehát "Díleremnél" felpattantam reménybeli motoromra....
-áá nem megy.
visszadöcögtem: te nem megy...
dehogynem, csak húzd!
még egy kör:
-te! Most sem megy!
-ne szórakozz, húzd neki!
Na itt már kimentem a főútra, be is melegedett, felkapcsoltam háromig, és adtam egy koppgázt.
nyenyenye, nem nem nem, átlépte a 6-7 ezres fordulatot, power kinyit a "dög" meg megindult mint a Dámvad, ijedtemben majdnem leestem, Simson ilyent nem csinált, kínai még úgysem, végiglöködtem a fokozatokat, már hetvennél jártam. Erre mit lehet mondani? Megvettem!

Első utam az akkor éppen erős felújítás alatt levő római útra vitt. Beálltam hetvenre, és gödör-marás-régi kráter, mindenen át, jól viselte. Kínai szétszakadt volna.

Nem egy kényelmes motor, mégis az.
Ülés nem nagy cucc, vékony, kényelmetlen. A teleszkópok, hátsó lengéscsillapító miatt, viszont az ülés kényelmetlenségét jócskán kompenzálja a futómű nyújtotta kényelem, a "ragyás" Magyar utakra termett ezen Olasz törpe(50ccm,az 50ccm) álom vele menni, ülni rajta, 20km után viszont elég belőle, eléggé szétráz eddigre,jól esik egy pihenő. Szerencsére 15-nél többet nem kell vele mennem.

Nekem olyan áttételem van(nem tudom eredetileg ilyen-e), hogy 79km/h a vége, ezzel elindulni kicsit kényelmetlen, inkább rajtolni kell vele, aztán már jól lehet vele közlekedni. Terepen az első fokozat meg tudja viccelni az embert, föleg emelkedőn indulásnál, haladáskor nincs vele gond. terepen réti közlekedést, nem gyilkolást értek, szép kényelmesen 1-4 fokozatban kis gázon, elvisz ahova akarom, nem erőlködik, versenygumi miatt nem is szerencsés fordulaton "füvezni"

Fogyasztása normál esetben jó lenne, de tutyimutyi autósok miatt állandóan power tartományba csúszik a pilóta, ami ugye szippantja benzint, de hát támogatni kell a kormányt kell az adó, én meg azért vettem, hogy hajtsam, ne'má 40-el cammogjak. 58-nál nyit hatban a power, tehát hosszútávon 55 az utazó, hanem számít, akkor 70-72.

Supermoto... szereti a kanyargókat, és bírja is. Hátulja nagyon stabil, lehetetlen szituációkból kijöttem vele esés nélkül, hiába, nem virsli gumi van rajta. Döntögetni jól lehet, kényszerű fékezésekre sem háklis, persze ott észnél kell lenni. Törött első fékkarral vettem, maradt is úgy, jó ez a kisebb erőkar, lehet agresszívebben használni a féket.

Fék: Brutális! Elöl dupla munkahengeres 26-28?(fejből n) cm-es tárcsa, ez nagyon keményen fog, hátul nem ennyire impozáns méretű, de szintén impozáns erővel bíró társa dolgozik. Eredeti ülése fényes sima "bőr", ezen állandóan "rácsúsztam" a kormányra. Ez mára normál bőrhuzatra cserélődött, ez nem csúszik.

Motor: Minarelli AM 6 blokk, ez egy állat! berugókar nincs, önindítós, hat fokozat, önolajzás, vízhűtés. Imádni való! Dinamikus, jó kis motor, elsőre volt furcsa, megszokás után már power alatt, és felett is jól motorozható.

Nem tudom mitől Peugeot.
Minarelli motor
Paioli teleszkópok
Ducati elektronika
Domino kormány kezelőszervek
MotoHispania idomok

Szeretemmotorka.

Hibalista

- Elromlás nem volt, ami gyakori, bár hozzányúltak előttem a kábelezéshez, első égő viszonylag sűrűn kiég. 550Ft, eddig három égő fogyott, tehát kb 700km, és csere.

Ide hordtam szervizbe

Nem kellett szereltetni. Vételkor olajcserét, vízcserét megcsináltattam, motorolajtartályból olajat leszívattam, azóta csak verseny olajat kap. Láncot jó "sűrűn" kenni(havonta egyszer minimum átfújom).

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2600
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Sherpa MEX Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.