A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Rt 2000 (124)

Rt 2000 (124) 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Né má, ez az új emzé???

Szöveges ítélet

Nagyon jó kis gép ez. Központi rugóstag, vízhűtés, dupla vezérműtengely, négy szelep, Grimeca fékek, elöl 110-es hátul 130-as gumik stb. stb. Egyszóval igazi mini naked bike! Ráadásul az összeszerelés minősége is bátran összehasonlítható bármelyik másik márkával. Végül is Made in Germany!
Ezelőtt ETZ-vel jártam, de mivel 2006 nyarán csúsztam egy szépet murván, nem akartam javíttatni. Főleg, hogy beszámították volna egy Yamaha YBR 125-be, ezért szántam rá magam a váltásra. Azért mielőtt bármibe beleugrottam volna, szétnéztem alaposabban és így találtam rá egy, a raktárkészletét felszámoló (márkaváltás miatt) cégre, így alig került többe, mint Ybrahim, és azért van különbség rendesen. Tény, hogy a szerviz nem annyira kiépített mint pl. a Yamahának, de minden megoldható, én is náluk szervizeltetem, és eddig minden rendben. Mikor megláttam a raktárban, azonnal beleszerettem, és attól fogva nem volt kérdés, hogy melyiket választom!
Brutál hangja van, mintha gyárilag sportdobbal szerelték volna, és eddig mindenki aki látta és hallotta, megdöbbenve vette tudomásul, hogy ez ,,csak" egy 125-ös. Nagyobb gázról visszaengedve gyönyörűen dohog, mint egy 600-as enduró. Persze lehet, hogy csak az elfogultság mondatja velem ezeket, de nekem nagyon bejön. Az is igaz, hogy nem egy lóerőgyár a maga 15 lóerejével, de nem is a sebességi rekordok megdöntésére készült. Én (110 kiló élősúly+némi csomag) egyszer mentem vele 110-et, de akkor már 9000-et pörgött, és nem akarom gyilkolni, mégis csak az első új motorom, viszont a 90-95-ös utazó simán tartható vele, és így még a tájat is látom. Ráadásul külön élvezet nézni az emberek arcát, amikor a lámpánál eljut a tudatukig a bűvös M és Z betűk jelentése. Első reakció: ,,...né má, ez az új emzé????”. Ilyenkor szerény mosoly kíséretében finom gázfröccsökkel lehet még egy kicsit elbizonytalanítani a kedves hitetlenkedőt, majd a zöldnél tűz... Sokkal nagyobb sikere van, mint akármilyen tucatmotornak!
Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki megelégszik egy kisebb ménessel, főleg városban használja, és szereti, ha nézik az utcán. Nincs ennél jobb közlekedési forma a jó időben!

Hibalista

- Eddig még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Yamamoto Békéscsaba.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5600
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (210 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.