A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz

ETZ250 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Forever csörgőkígyó

Szöveges ítélet

55000km-rel vettem, 2000km megtétele után már az ötödik sebességet nem bírta el. Kiderült hogy sikerült belenyúlnom egy alapméretes gyári blokkos tranzisztoros, hall jeladós gyújtású etz-be.
Következett a totális felújítás, kívül belül. Blokkban minden,=> mégegyszer annyit költöttem a blokkra mint amennyiért vásároltam a gépet, de megérte. váz és sárvédők újra festés, tank és oldaldeklik maradtak eredetiben, tankon az MZ felirat gyári festett, nem matrica.

A motor azóta is napi használatban van (rendszeres átlag heti 3-4 alkalom), nem adom el, hanem veszek mellé még MZ-t. Szigorúan 250-est, de az már épített lesz.
Filléres problémái voltak a gépnek, de mindenre van megoldás, ezért nem is térek ki részletesen. Lánc, lánckerék, fékbetétek, fékpofák cseréjét nem számolom hibának, másrészt filléres dolgok PL.: az 1100GSXF-em hez, vagy a Husqvarna WR250-em hez képest.
Ezzel a motorral bárhova, bármikor el lehet indulni, csörög zörög mz-sen, de megy. Jó a fogyasztása, pöckölt simson,125-150-es ETZ-kével vetekszik. Az 5 éves akkumulátort évente ellenőrzöm de még utána tölteni sem kellett a savnak.
Nem vagyok semmilyen CLUB-ban, társaságban csupán használom a motort, mert ár érték arányban igen jó!!! Az MZ kultuszt pedig ezzel tovább éltetem.

NE FELEJTSÜK EL! Ahhoz hogy egy gép jó legyen "tartósan", ahhoz szakszerű karbantartás, és legalább normál minőségű alkatrészek kellenek.

A GÉP SOHASEM HIBÁS, ÉS NEM TEHET SEMMIRŐL! MINDEN HIBA AZ EMBERTŐL ERED!

Hibalista

- Kifogyott a tank. :) Lényegében semmi, csak a sűrűbben kopó alkatrészek, mint fékbetétek, lánc és tartozékai.

Ide hordtam szervizbe

Házibarkács! Otthoni kis műhelykében, kellő szerszámozottsággal, kellő hozzáértéssel.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1987
Kényelem (7) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 29672
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? TS125 Következő motorja? ETZ250
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (210 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.