A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 250 1981 (243)

Etz 250 1981 (243) 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Az egyetlen motorom

Szöveges ítélet

Első motornak vettem 32 évesen. Arra nem emlékszer, hogy a motor volt annyi vagy én. Én tegeztem, ő magázott. Meglepően keveset fogyasztott, nem is hozta azt a sebességet amit ígért, de nem is kellett. Mindig be tudtam indítani és nem hagyott ott sehol. Egyszer nagyon bepróbálkozott, amikor már egy fél éve volt agy gyújtási kontakt hibám, ami bizonyos gyorsulálsnál lépett fel. Nem sebességnél, és nem fordulatszámnál, hanem egy adott gyorsulálsnál kihagyott. (Előző tulaj tirisztoros gyújtást hagyott rám) Ha kövérebbet húztam, vagy kisebbet azt szerette. Egyszer aztán megmakacsolta magát, és megált útközben. Mivel itt már nem menet közben volt a probléma néha, hanem álló helyzetben már tudtam mérni (számítottam rá, volt nálam műszer, meg villamosmérnöki diploma) és szisztematikusan végig keretem, hogy az ülés alatt a gyújtó trafó érintkezője revakarta a ázról a festéket és leföldelte a gyújtást. Egy kicsit arrébb hajtottam, szigszalag a vázra ott, ülés vissza, elpakol és indít. A másik két MZs meg csodálkozott, hogy nem ellenőrzöm le, hogy tényleg indul-e mielőtt összerakom: nem volt mit, ez ilyen egyszerű szerkezet. Szóval minden javítható. Filléres alkatrészek (miből élnek ezek a boltosok?).

Korosodó fejjel saját magam vizsgál símán áttolom, nem szívóznak ilyen öreg és udvarias fószerrel.

Most egy évig garázsban állt, kitoltam és ahogy az akkumulátor magájhoz tért indult. Ahogy kell.

Akkunak megfelel a biztonsági berendezésekből kidobott 90%-os értékű zselés akkumulátor, mivel nincs önindító. Mivel egyébként kidobnák filléres holni, és 4-5 évet elmegy vele a motor és kicsi is.

Hibalista

- Az első villákban a rugók gyengülésével még az előző tulaj előtt valaki innovatívan a rugókra ráhelyezett egy egy anyát. Olaj csere a telokban, első fék csere alul gyári, felül honda rendszer lett, mert a gyári szar volt. Lánc kétévente, mert lóg, kuplung szerelőnél (én tettem tönkre).

Ide hordtam szervizbe

Újpest Kisfaludi utca. Elmondod, hogy mi a gond, közben szereli a másik motort, mire befejezed azokat a hibákat is tudja amiket te nem, és megmondja azt is, hogy mit szereltél a gépen az elmúlt napoban magad, amit nem kellett volna.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Én magam is szereltem útszélén, otthon ha kellett.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1986
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (210 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.