A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Motowell » Magent City (49)

Magent City (49) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Kínai Yamaha klón, de ahhoz képest OK

Szöveges ítélet

Egy csodás kínai darab. Bár aki ilyet vesz nem várhat csodát, hiszen 249 bruttóért több nemigen fér bele. A motort újonan vettem. Igazából csak annyi elvárásom volt vele szemben, hogy legalább egy évig gond nélkül működjön - így olcsóbb, mintha kocsit vettem volna. Annak ellenére, hogy robogó és csak két személyes, igazából ültünk már rajta 4-en is, igaz rövid ideig - egy-két kilométert - én meg a gyerekek.
Az első ami elromlott rajta, az a fényszoró. A pesti utak darabokra törték a ház tartórészét, pedig igazából nem száguldoztam vele - ekkor még a fojtás is benne volt. Az 1000-es szerviz kb. három hét alatt elérkezett, de addig a max 45-ös tempó...gyalázat. Inkább bicajoztam volna, azon is tudtam ilyen tempót tartani fénykoromban. Után már előjött az 5 ló, ez elég arra, hogy a 100 kilómat 60-70 körül mozgassa. Városban kicsit gyorsulhatna jobban - ha váltó lenne rajta, de mivel ez egy robogó, így 40-ig igazából nem történik semmi. A leginkább e fölött kezd el élni. Szereti, ha forgatják. A baj kb. 7ezer km után kezdődött. Ennyit bírt a csodálatos kínai főtengely csapág. A baj az, hogy miután megszólalt - és gyors ellenőrzés a szervizben hátha a kuplung lazult le - még mentem vele kb. 100 km-t ezalatt a csapágy annyira lógni kezdett, hogy a belső gyűrű is eloforgott a főtengelyen és megette, így a csapágy csere már nem segített. A márka képviselete és a kereskedő is szó nélkül kicserélte. Ez igen dícséretes, pláne a mai világban, pláne magyarországon! Az skf csapágyak már jól bírják, igaz 5.500.- volt darabja.
Ezenkívűl a fesz. szabályzót kellett cserélni, meg a jó utak miatt a nyerget, sisaktartót. A műanyag idomok sem igazán bírják a jó utakat. De ez sajna ebben az árkategóriában mindenkinél így van. Annál is inkább, mivel ezek a motorok igazából csak a rájuk ragasztott matricában különböznek.
A gumik egyébként száraz úton jók, de esőben csak óvatosan duhajkodjunk vele. A fékek. Hát nem tudom. A hátsó fék kezdettől használható - duda helyett. Másra nem igazán. Az első féket - ha nem vagy ínhüvely gyulladásos - akkor tudod használni és előbb utóbb megáll. Egyébként a fékpofák csiszolása segít a dolgon - átmenetileg. Hamar megégnek. Az első izzókat - a jó utak miatt - igen jóízűen fogyasztja. Összeségében azt kapsz a pénzedért, amit elvárhatsz. Ha sokat használod megéri az árát, de castrol racingnél rosszabb olajat ne tegyél bele...meghálálja.

Hibalista

- Főtengely csapágy, első lámpa, ülés, sisaktartó

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2007
Kényelem (2) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 10340
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Motowell

További ítéletek (38 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.