A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Moto Guzzi » California Stone 2001 (1064)

California Stone 2001 (1064) 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Nyers, nyomatékos, nem nyámnyiláknak

Szöveges ítélet

A második Guzzim. Az első, egy V50 Polizia elvitt egy 3600 km-es túrára, és ami a lényeg: haza is hozott, tétovázás nélkül. Természetesen ezek után nem vehettem mást, csak a pompás, egyedi olasz telivért.
A Stone az egyik különkiadás, a 2001-ben 80 éves gyár önnön ünneplése okán. Erősen lecsupaszított, és bár a csicsák nem hiányoznak, a jobban felszereltek integrálféke nagyon kéne. Ezt keserves pótolni, így be kellett érnem az extralistáról a háttámlás csomagtartóval, kis bukócsővel, kétféle túraszélvédőt vettem hozzá, meg bőrtáskát és műanyag dobozt.
Hogy miért? Megjárta kétszer Rómát, keresztül-kasul bejártuk vele Szlovéniát, szintén kétszer térhetett vissza szülőföldjére, Mandello del Larióba. És persze belföldön sem csak a szomszéd faluig merek elmenni vele. Túramotor.
Soha nem volt vele gond, ahogy kicsike elődjével sem. Pedig volt "szerencsénk" akár 6-8 órát zuhogó esőben haladni.
Elég sokféle motort próbáltam már. A legnyersebbek közé tartozik. A keresztben elhelyezett kéthengeres blokk kis fordulaton úgy ráz, mint a légkalapács. Aztán kisimul, akár a hatezerig (egyesben kilencven!) elforog.
Ezért szeretem. Kompromisszumot követel, egyediségével fizet érte. Nem cserélném el más kéthengeresre. Minek? 75 lóerős, ez bőven elég a 140-es utazóhoz. Csak a két legnagyobb túragép (BMW K1200 LT - négyezer km-es túrát tettem vele - és a Honda Gold Wing - még nem volt szerencsém kipróbálni) jöhetne szóba alternatívaként. Nem mérhető hozzájuk, persze, csak a maga kategóriájához hasonlítva megfelelő, nagyon is. Ja, a Norge tetszik. De két személynek kicsi.

Hibalista

- A kötelező szervizeken kívül az első napokban elszakadt km-spirál miatt kellett szervizbe mennem vele. Oka szerelési hanyagság, a személyautót könnyedén beindító 30 amperórás akkumulátorral beszorították a bowdent.
- Első fékbetét még eredeti, mindkét gumit cseréltem, jóval 20 ezer km felett.
- Azt hiszem, szezon előtt a kormánycsapágyat muszáj lesz cserélni.

Ide hordtam szervizbe

MBC, Veszprém. Igyekvő társaság, de nagyon messze vannak Pesttől.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Frontosa, Budapest. Egy szál szerelő, szerintem ért hozzá, de nagyon elfoglalt. Nem neki, hanem a cégnek szól a lehúzás. Több márka, sok motor, kéne egy erősebb bázis.

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Moto Guzzi

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.