Frappáns összefoglaló
Szöveges ítélet
Rég óta járt a fejemben, hogy visszaülök egy rendes motorra. Kis srác koromban beállt mellénk egy MG. Mai napig nem felejtettem el. Nagy sas volt az oldalán, alatta furán kilógó blokk és nyálcsorgató hang. Érdekes, ennek ellenére nem néztem Guzzit. Sporstert szerettem volna de valamiért, tényleg nem tudom miért, benéztem egy MG kereskedésbe. Ott láttam először V7 Racert. Szó mi szó pár hét és meg is volt a motor.
Az első 1000 km. volt a legfájdalmasabb. Alig győztem kivárni, hogy leteljen és az első szerviz után végre rendesen használhassam. 2ezer alatt rángat. 6ezer felett felesleges tartani (7 a vége). 3ezer körül használom. Ott adja le a nyomaték maximumot is és a hangja is ekkor tetszik a legjobban.
Apropó hang. Kötelező lecserélni a gyári dobot. Nagy és bumfordi. Nagyon szép és hangolható típus specifikus dobokat lehet kapni és nem szükséges semmit után állítani. Plug and play a legtöbbje.
21 literes a tank. Utálok tankolni, nem is kell gyakran szerencsére. Nem tudom mennyit fogyaszt sajnos. Sosem néztem.
ABS és kipörgés gátló együtt számomra biztonságot ad. Mindig megállt de szívesebben fékeznék kétszer ennyi első tárcsát. Szépen fekszik a keskeny gumikon. Pirellivel adja a gyár ami jó döntés volt. Könnyen terelgethető habár az oldalra járó dugattyúk első érzésre megszokást igényelnek. Végül nagyon megszerettem ezt a konstrukciót. Kardán nagy + pont. Léghűtés nagy + pont. Rakodó hely a tárcsafékzárral és az elsősegély csomaggal meg is telt. A felette lévő ülés nagyon kényelmes (1 főnek).
Jó motor annak aki csak motorozni szeretne. Több nincs benne de nekem nem is kell.
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |