A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok »

Mex Panama 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Mex-I élvezet. A munkamotor.

Szöveges ítélet

Kell egy motor.
Ezzel a felkiáltással kezdtem el bújni a netet 2012 Januárjában. A robogóm megadta magát, és a javítás után se lett valami fickós. Fogyasztása az egekben(5 liter). Kerestem egy motort, ami motornak is néz ki. lehetőleg 4 ütemű, hogy kevéssel is beérje. És lehetőleg megfizethető áron. ha még új is az nagyon jó.
A Mex Panamával már régóta szemeztem.Megtetszett a külseje, csillog a sok krómtól, semmi felesleges burkolat, amit le kell szedegetni ha valami probléma van, vagy törik ha eldobja az ember. Nagy csomagtartó (az utasülés levehető így nagyon nagy, jól pakolható csomagtér alakul ki).Kellő erősítés után elég sok mindent elbír. Sebességváltó, 4 sebesség -körváltó ami kimondottan nagy találmány.Impozáns műszerfal. GYÖNYÖRŰ HANG!! 1,9l fogyasztás. PAPÍRON!!
Sajnos itthon nem tudtam kipróbálni, és tapasztalatokat is keveset olvastam róla, de az ára meggyőzött, hogy érdemes érte elutazni 300Km-re( Új 125E). A kereskedő is azt mondta, hogy gond nélkül hazaérek vele.
Tényleg nem volt nagy gond vele. A kiszolgálás korrekt, a motor összeszerelve, felkészítve várt a nagy útra. Az üzemanyagtank viszont kicsi túrázáshoz. 100Km-t nem tud megtenni egy teli tankal a tartalék pedig kb 6-8Km-re elég. 50-es segédmotorral nem szoktak 300km-es túrákat vállalni. Pedig minden adott rajta ami kell. Egy tartalék üveg benzinnel! Az ülés elég kényelmes hozzá.
Innentől kezdve az én gondom, hogy vigyázzak rá. Kell is.
Mert vagy dédelgeti az ember és akkor sokáig szép és jó marad, vagy hajtja (mint én) és akkor pillanatok alatt átlényegül tisztes igáslóvá.
Az első pár hónapban féltem lerakni bármelyik parkolóban. pillanatok alatt odajött 1-2 ember és kérdezgették, hogy milyen motor, mennyibe kerűl stb. Utána kezdtek kijönni a szépséghibái. a gyenge műanyagok( letört irányjelző, lötyögő tükör, szétszakadt lánc) megindult az olajcsík az első teleszkópból, eltört a csomagtartó( megjegyzem én tényleg azt raktam rá csak ami ráfért.:)) A külső gumit egy fél év után a szerelő srác tanácsára lecseréltem egy jobbra.Az a dudor az oldalán nem volt bizalomgerjesztő. A tél megadta a kegyelemdöfést a krómozott alkatrészeknek erős rozsdásodás formájában.
A motor motorja viszont állja a sarat. Télen nyáron 1-2 rúgásra indul, húz mint egy igásló (50utazó-70max, bármekkora csomaggal!)A fogyasztás meg sem közelíti a gyári értéket 2,5-3 liter. De ez lehet az én csuklómat "dícséri" -Addig húzd amíg a bovden engedi.-
Összegezve:
Aki díszmotort keres és van fűtött fedett garázsa annak egy nagyon szép csillogó villogó motorja lesz, ha nem használja. Aki viszont ugyanezt elvárja mindennapos használatnál, az vegyen mást. Mert nagyon gyorsan leamortizálódik a külseje. Viszont munkamotornak egész jó. Ha tudja az ember szerelgetni a kisebb nagyobb hibáit. Afféle simson pótlék. Csak modernebb. Váltós motorok közül a fellelhető legolcsóbb, új motor. Aki a keleti motorokon nőtt fel, mint jómagam annak nem okoz nehézséget meghúzni egy lötyögő csavart, újraforrasztani egy lejövő vezetéket stb. Legfeljebb bosszantó.
Minimális felszereltség, MEX-i élvezet.:)

Hibalista

- A hazaúton leesett a berúgókar. A csavarokat áthúzni mindet!!
- A tükör lötyög, beállítani lehetetlen,bár a vékony rézdrót amit rátekertem sokat segített.
- A gyári gumiabroncs erősen kritikán aluli, főleg a hátsó.
- A gyári lánc inkább kerékpárra való, kicserélni amíg szét nem szakad(nekem szétszakadt-tört zúzott amihez ért)
- A csomagtartó csak dísz hiába nagy, bár a pizzafutárdoboz elfér rajta, és talán annak elég is.A szerszámos ládát nem szerette. De prímán lehet erősíteni 10-es acélrúddal.
- A lengéscsillapítók nem bírták a magyar utakat, vagy a terhelést.
- Ha kiég egy izzó az rendszerint a foglalat cseréjével, vagy újraforrasztásával is jár.
- A műanyag alkatrészek a legkisebb ütődésre törnek.
- A krómozott alkatrészek nagyon szépek, de mindentől óvni kell mert hamar átrozsdásodik.
- Kuplungbovden kiszakadt.
-

Ide hordtam szervizbe

Debrecen "szak"szervíz. Az olajcseréhez értenek. Mást jobb ha nem bízunk rájuk. Garanciális javítás CSAK a márkakereskedőnél Dunaújvárosban. Ami azért elég gáz..

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2012
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? pal Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.