A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Malaguti

F10 Jet Line 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Fehérvillám

Szöveges ítélet

A kis robogót azért vettem, hogy napi szinten munkába járjak vele. Ez egészen 1 évvel ezelőttig napi szinten 18-20km-t jelentett, így gyorsan szaladtak bele a kilométerék. Hegyen laktam a 12. kerületben, így napi szinten lefele sok fék használat, felfele pedig padlógáz. Egész jól vitte, bár magam 85kg vagyok, meg voltam elégedve vele. A választásam anno azért esett erre a típusra, mert Budapesten nem ismertem egy szerelőt sem, és mivel ebben a Minarelli blokk van, ami ráadásul levegőhűtéses, így úgy voltam vele, hogy ezzel nagyon nem lőhetek mellé. Az emelkedők miatt nagyrészt 100-as OMV benzinnel használtam, amitől szinte megtáltosodott. (Shell V-Power Racing-től meg alig ment, szóval az nem fekszik a 2 ütemű motorjának.)

Röpke egy év használat után egyre nehezebben vitt fel a hegyre, így nekiálltam magam szervizelni. Görgők-komplett varióváltó (Malossi Multivar)-levegőszűrő-variószíj(Stage 6), ezeket mind sikerült kicserélnem, ami érzékelhető javulást eredményezett. Majd egyszer lefulladt menet közben. Barátom autójába beraktuk, majd otthon egy levegőszűrő csere és újra tökéletesen ment. Ez így ment 2 évig, majd a hegyre sem akart felvinni, annyira erőtlen lett. Venni szerettem volna egy másikat, azonban, ahogy elmentem nézni egy másik robogót, azt pont egy szerelő hirdette, aki megkérdezte, mér akarom lecserélni a mostanit. Elmondtam neki, majd felajánlotta, hogy vigyem el hozzá, megnézi. Így is tettem, aminél jobb döntést nem is hozhattam volna. Kapott egy használt Gianelli Go kipufogót, karburátor tisztítást, új gyertyát, új kuplungrugót, és mintha kicserélték volna. A 85kg-m alatt mentem vele óra szerint 80-90km/h-t, ami valóságban egy 10-el kevesebb. El se akartam hinni. Onnantól éreztem azt, hogy annyira jó, hogy költeni kell rá. Kapott Heidenau K61-s gumikat, új hátsó lámpát, ugyanis annyira el volt a régi oxidálódva, hogy felesleges volt kapargatni. A motor teljesen üzembiztos lett. Közben elköltöztem, nem kellett hegyet másznom vele, azonban a napi 20km távolság megmaradt (Itt már OMV MaxxMotion 95-el tankoltam). Télen kijött, hogy a hidegindítója is elromlott, csere, majd -9 fokban is vele mentem dolgozni. Második-harmadik rúgásra mindig indult.

Sajnos az a hiba, hogy kb. évente 1-2x leáll, majd levegőszűrő csere orvosolja a problémát, még mindig megvan. Legutóbb egy ilyennél teljes szervizt is kapott, azaz gyertya csere, karburátor tisztítás, majd ezek után jó 1500-2000km-ig semmi baja. Valamiért a levegőszűrőből egy idő után folyik az olaj, és ez tömheti el. Azonban odafigyelve rá, 3-4 havonta levegőszűrőt cserélve, semmi gond. Szerencsére az ára sem vészes, 600-800 huf egy Athena sima-szimpla levegőszűrő.

Idén sikerült egy padkára túl nagy hévvel ráhajtanom, amibe beleakadt a kipufogó, és letört a hengernél a felfogatás, így új blokkot kapott. Ami mindenestül megállt 15k-ban.

Az elmúlt hónapokban már nem én, hanem feleségem használja, és szereti is. Eladni egyáltalán nem tervezem, mert kiismerve a bajait, ennyi pénzért amennyiért manapság venni lehet ajándék. A robogót sikerült igen gondos tulajtól vennem, ugyanis a szervizszámláit is mutatta, és adta a motorral. Ettől függetlenül kellett rá költeni az elmúlt 3-4 évben, de ez így normális.

Amikor a nagymotort le fogom tenni a hidegebb idő miatt, egyből vissza ülök rá, és ezzel fogok járni újra dolgozni. Furcsa érzés, de várom már. Budapesten annyira könnyen lehet az autók között lavírozni vele, és mivel alattam is simán megy 70km/h-val, hosszabb egyenesen akár 80km/h-val (ami óra szerint, valóságban -10km/h-val kevesebb), így hosszabb távok megtételére is alkalmas a forgalomban.

Hibalista

- első-hátsó lámpa - kontakthibás lett
- kipufogó elöregedett
- szívócsonk megrepedt
- hidegindító
- km meghajtó

Ide hordtam szervizbe

Először magam, majd találtam egy szerelőt egy munkatársamon keresztül, aki iszonyatosan drágán szervizelt. Név, cím, telefonszám nincs.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

A mostani szerelőm (M3 bevezető) hibátlanul, olcsón és nagy szaktudással rendelkezik, amióta évi 1x látja a motort, azóta nem aggódok az üzemképessége miatt. Persze az apróbb dolgokat magam végzem a mai napig.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 27300
Megbízhatóság (8) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? F12 LC Következő motorja? CB600F
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Malaguti

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.