Vihogva érkezem munkába
Szöveges ítélet
A legfontosabb: a fogyasztáshoz nem lehet 3 l/100km-nél kisebb értéket beírni, pedig ez csak 2.5 körül kajál. A Duke jobb befektetés mint a bankszámla, az ingatlan vagy a tözsde. Kétszer is kiszámoltam, mert elsöre nem hittem el. Évi 5-10% a hozam a megspórolt benzin és parkolás miatt. Mindez évi 8500 km városi ingázás mellett.
3 évesen vettem Ócsán 6000 km-rel, kiváló állapotban, de összerohadt lánccal. Azóta összesen 2 hetet állt, január elején, amikor hó volt, de még nem érkezett meg a téli gumim. 14 hónap alatt 10000 km-t tettem bele, túlnyomórészt Budapesten.
Országúton nem túl kellemes folyamatos üveghangon haladni, de városban ez a tökéletes motor. Gyorsabb mint a forgalom, pici, könnyü, és penge futómüve és fékje van. Reggel és este visítva röhögve szállok le róla. A meredek Budai utcákon fölfelé viszont sokat kell visszakapcsolgatni.
Gyenge pontja a gyári indiai gumi, amikor késö tavasszal visszakerült a téli Heidenau után, hirtelen túl sok lett a halálfélelemben töltött percek száma. Hamar csúszik és hirtelen. Úgyhogy lecseréltem Michelin Pilot Street-re (a Pilot Road2 kismotoros verziója). Ég és föld.
Komoly baja nincs, csak apróságok, mint a megrepedt bowdenházak, a bal-oldali teleszkóp tömítés és az elromlott sebességfokozat szenzor, ami miatt jelenleg nem lehet kitámasztón járatni, mert nem tudja, hogy nullában van.
Ja, és kegyetlen jól néz ki. Csak ajánlani tudom.
Ahogy a Bandit is a KTM Zsemberynél Törökbálinton. Egyszer sem kellett otthagynom, mindig meg tudtam várni az 1-2 órás beavatkozásokat. A szervizlátogatás amúgy kellemes élmény, lehet nyálat csorgatni a többi KTM-re.
Hibalista
- Gáz- és kuplung bowden házak repedtek.
- Teleszkóp tömítés.
- Kilazult kitámasztó.
- Sebességfokozat szenzor.
Ide hordtam szervizbe
KTM Zsembery Törökbálint (Bandi)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 6000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | 390 vagy 690 Duke |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
