Narancsfertőzés!
Szöveges ítélet
KTM 400 2002 évjárat
Nem találtam 400-ast a listában, ezért szerepel itt...
Kellemes nyomatékos, és mégis forgós kis gép! Profi alkatrészekkel, jó üléspozícióval! Bár a 2002-es modellnek kegyetlen az ülése! Vagy csak az én hátsómon lett azóta ujjnyi vastag kéreg?!?
A motor 3. gazdája voltam, előtte versenyeztek vele, a 2. gazda pedig csak második motornak tartotta!
Gondoltam nagy hibái nem lehetnek, a versenyzők többnyire rendben szokták tartani a paripákat! 2 évet gyűrtem! Első évben túrázásra másodikban endurocross-ra használva! Néha befigyelt egy kis crosspálya is(persze azért nem oda való, de el lehet vele szórakozni)!
A futómű nagyon jó, ha értesz hozzá és be tudod állítani! Ha nem hagyd a gyárin.
Túrázások hegyen völgyön, napi 100-300km között változtak, hosszú hétvégéken 3-ból 2 napot mentünk! Sokszor olyan helyre ahová normális ember nem megy, csak egy endúrós! :)
Az első félév után 2 hiba jött ki: a vezérlésnél elnyíródott egy csavar, szerencsére éppen melegítés közben. Vasat leállítottam még időben, szerencsére sehova nem szorult be. Gyorsan rendbe lett rakva. Az aksi pedig egyszer csak nem indított... Érdekes módon nem adta jelét gyengeségnek, egyik napról a másikra nem forgatta az indítómotort! Csere! Ekkor már voltam egy-két versenyen vele, ahol igen uralható volt, pedig az én állóképességem nem volt a topon. De mindenhová felrángatott...
Egy év után elvittem szervizbe, csak hogy nézzék át, mivel szerettem volna ha nem hagy cserben! Kicsit csilingelt a blokk:Kapott új dugót, csapágyakat, meg ami kellett! (nem tudom a japán gépeken mennyibe kerül a blokkfelújítás, de így sztem a 60e nem sok anyag+munkadíj 2005-ben). Állítólag elment volna még a régivel is, de ha már szét van szedve... Inkább ez mint egy 2-300 ezres "későn gondolkodtam" szervíz!
A második év edzéssel, és versenyekkel telt! Hibátlanul szolgált! Az olaj és szűrő cseréket természetesen nem szabad elspórolni! A telóvédő harisnya nagyon megéri az árát, 2 év után fosta el magát, pedig ment hóban, sárban, mocsárban :) ...
Ja, tényleg! A hátsó lengőkar és rugóstag közti perselyt is cserélni kellett! Affene...
Aztán lecseréltem egy SX-re. Kár. Nem vagyok én motocross-os!
Beszéltem azzal aki megvette utánam a járgányt! Teljesen meg volt vele elégedve... Több mint egy évet használta, ő is ezzel kóstolt bele a versenyzésbe! Azt hiszem a vezérműláncot és a szelepeket cserélte, ezen kívül semmi!
3 embert szolgált ki egy profit, és két amatőrt... :) Mondhatni hogy ütve-vágva volt de meg sem kottyant neki!
Természetesen a kopó alkatrészeket nem sorolom föl, mivel ezekkel nem foglalkozik az ember ha ilyen motort vásárol!
Persze lehet gondolkodni hogy ennyi minden lett cserélve benne, de ilyen használat mellett ezen nem kell csodálkozni! Az utcai motorokat is ki lehet nyírni 5000km alatt, csak megfelelő kézbe kerüljön:)! Ezek erre vannak tervezve, de garantált mellé a füligérő vigyor és az adrenalintúltengés!
Én elégedett voltam nagyon vele! Éppen ezért mostani motorom egy 2007-es 450-es EXC!
Hibalista
- Fél év után vezérlésnél egy csavar.
- Egy akkumlátor.
- 3és fél évesen kapott új dugót és csapágyakat! ~60e szereléssel együtt
-
Ide hordtam szervizbe
Egerben a KTM képviselet! Nagyon korrekt!
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |