A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » KTM » 640 Lc4 Supermoto 2003 (625)

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható vadállat

Szöveges ítélet

Két problémás Suzuki után végre szerettem volna egy KTM-et venni és megbizonyosodni róla hogy tényleg szervizigényesebb és drágább-e az alkatrész hozzá mint a Suzukihoz. Találtam egy közepesen szakadt gépet, ami elvárás volt mivel meg akartam tanulni kerekezni vele és nem akartam sajnálni, továbbá a tesztemhez is jobban passzolt.

Nos, azt kell mondjam hogy soha többet Suzukit, a KTM egy minden tekintetben jobb motor. Megy mint a vaddisznó, szét lehet csapni zokszó nélkül, kormány és kerékcsapágyat már kellett cserélni, az árak nagyon kellemesek a szemnek a DRZ-vel ellentétben. Az olajcsere 2000 kilométerenként szükséges, de a DRZ-be is illik ilyen gyakorisággal rakni, szóval ennyit a szervizigényről. Tény hogy kell hozzá egy hozzáértő szerelő aki szerencsére itt Szegeden megvan.

A legjobb feature a berúgókar, az akksi már gyengélgedik de nem érdekel, ha megvan a technika akkor nyáron egy rúgásra, télen 3-4-re indul.

Olyan zseniális a vázgeometria, hogy meg lehet állítani függőlegesen a hátsó váznyúlványon és a gumin támasztva a motort, de úgy hogy a rendszámtáblatartó behajlik a kerékhez, és nem törik le. Tuti direkt találták így ki az osztrák mérnökök, ez nem lehet véletlen.

Mivel ki van herélve, sportkipufogó meg nagyobb fuvóka meg fene tudja még mit rakott bele az előző tulaj ezért eszi a benyát rendesen, 6 liter körül, nade meg is dolgozik érte rendesen. Csak ajánlani tudom.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Szeged - hiperprofi és lelkiismeretes srác, sajnos mostanában már túlterhelt

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (76 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.