Megbízható vadállat
Szöveges ítélet
Két problémás Suzuki után végre szerettem volna egy KTM-et venni és megbizonyosodni róla hogy tényleg szervizigényesebb és drágább-e az alkatrész hozzá mint a Suzukihoz. Találtam egy közepesen szakadt gépet, ami elvárás volt mivel meg akartam tanulni kerekezni vele és nem akartam sajnálni, továbbá a tesztemhez is jobban passzolt.
Nos, azt kell mondjam hogy soha többet Suzukit, a KTM egy minden tekintetben jobb motor. Megy mint a vaddisznó, szét lehet csapni zokszó nélkül, kormány és kerékcsapágyat már kellett cserélni, az árak nagyon kellemesek a szemnek a DRZ-vel ellentétben. Az olajcsere 2000 kilométerenként szükséges, de a DRZ-be is illik ilyen gyakorisággal rakni, szóval ennyit a szervizigényről. Tény hogy kell hozzá egy hozzáértő szerelő aki szerencsére itt Szegeden megvan.
A legjobb feature a berúgókar, az akksi már gyengélgedik de nem érdekel, ha megvan a technika akkor nyáron egy rúgásra, télen 3-4-re indul.
Olyan zseniális a vázgeometria, hogy meg lehet állítani függőlegesen a hátsó váznyúlványon és a gumin támasztva a motort, de úgy hogy a rendszámtáblatartó behajlik a kerékhez, és nem törik le. Tuti direkt találták így ki az osztrák mérnökök, ez nem lehet véletlen.
Mivel ki van herélve, sportkipufogó meg nagyobb fuvóka meg fene tudja még mit rakott bele az előző tulaj ezért eszi a benyát rendesen, 6 liter körül, nade meg is dolgozik érte rendesen. Csak ajánlani tudom.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Szeged - hiperprofi és lelkiismeretes srác, sajnos mostanában már túlterhelt
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
