Az imádott kurva szerepében!
Szöveges ítélet
Először is; Duke II 2006-tól? Mi a szent szart jelent ez meg? Valójában nem emléxem mikor is vettem azt a dögöt, de, hogy tavaly már régen nem volt meg az biztos!
Mindegy, az előző értékelést jegyző kollégának teljesen igaza van. Megbízhatatlan aszfaltbetyár! A minőség olaszos, de a dizájn is majdnem. Persze örültem volna kicsit kevesebb meghibásodásnak is!
Hosszú távon kinyírja az ember seggét, én marha, egyszer bevállaltam vele egy Bp-Balaton menetet. Jajjjj. Városban pazar, a futómű még azt is lehetővé teszi (ehe), hogy a (felújítás előtti!) Szentendrei út tankcsapdáin az álló kocsisorok között egykerekezzünk végig! Lehetővé teszi, hehehh, MEGKÖVETELI!
Kiváló a futóműgeometria, a kormánymagassághoz pont eltalálták a megfelelő utánfutást, az pedig különösen kedves húzás, hogy a rugóutak inkább közelítenek az utcai szupersport motorokéhoz, mint a supermotokéhoz. Iszonyú fordulékony lesz így a gép, és olyan kanyarsebességet lehet elérni - köszönhető ez persze a legmodernebb gumik használatát lehetővé tevő kerékméretnek is - hogy egy átlagos Ring nyílt napon a gyors csoportban egy-két elvetemült ex-versenyző tud csak meglépni tőled, ők is főként a gyors kanyarokban és az egyenesekben!
Hosszú egykerekezéseket nem mertem megkockáztatni vele, mert valaki azt mesélte, hogy az LC4 blokk olajszivattyúja a blokk elejéről táplálja az olajat, így ha sokáig egykeréken megy a motor, szárazon fut a pumpa. Fingom sincs, hogy ez tényleg így van-e, de óvatosságból inkább nem forszíroztam a dolgot túl sokáig. Nagy terhelés alatt a váltó amúgy is hajlamos kidobni az egyes és kettes sebességet, és nehezen megy a további sebességek váltása is.
A fék príma! Természetesen.
Tényleg azoknak ajánlott, akik rövid betyárkodásra szeretnének egy motort, főként városi használatra, szigorúan egy személlyel. Ilyesmire megéri, de évi több ezer kilométereket motorozni vele lehetetlenség vagy legalábbis házi szerelőt kíván!
Ja, és azonnal szereljétek le a hátsó lábtartót, meg a tükröket!
Kiegészítés - ezt egy évvel az értékelés után írom. Annyira felkavart a dolog, hogy - hihh - vettem megint egy Duke II-t! Ez kicsit meg van okosítva, úgyhogy még parádésabban megy. Megint jöhetnek az apró bosszúságok, de az élvezet mindenért kárpótol.
Szerdán nyílt nap lesz a Ringen, asszem egy kör alatt kettőt verek az egész latabár, sportmotoros bandára, mint régen!
Még egy kiegészítés: már jóval húsz-ezer felett van a futásteljesítmény és azóta - hehehehh - egyre több a gond, minden szar elromlik rajta... De emberek, KIT ÉRDEKEL?!!!! IMÁDJUK EGYMÁST!!!
:D
Hibalista
- Hátsó váznyúlvány repedés
- Izzók
- Hangtompító felfüggesztés törése
- Ülés zár
- Akadozó váltó
- Minden hamar kopik :)
Ide hordtam szervizbe
Gödöllői KTM szervíz
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Zsembery - Törökbálint
Sóher banda. A mocit ott vettem, meg mellé még egy csomó felszerelést is, mégsem adtak egy forint kedvezményt sem. Sőt egy mosolyt sem. De le akartak húzni ötvenezerre, hogy a rendszámom egész számra végződjön! HÜLYÉK EZEK!?
Az életben nem viszek oda egy forintot sem!!!
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
