A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm » 125 Sx 2006 (124)

125 Sx 2006 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A megbízható ,,mérgezett egér"

Szöveges ítélet

Nem vagyok kis darab, kb. 100 kg teljes cuccban, de 125-ös létére megy velem, mint a mérgezett egér.

Sokan lenézik a 125 kétütemet (,,mi ez robogó?"), de aki eddig ment vele, teljesen le volt döbbenve, hogy egyrészről mennyire erős, másrészről mennyire könnyen irányítható, kezelhető. Egy négyütemű után olyan érzés, mintha magától kanyarodna, sokkal, de sokkal könnyebbnek tűnik.

Azért vettem, hogy megtanuljak vele krosszmotorozni, úgy gondoltam, ha már nyélgázon tudok vele körbemenni egy pályán, akkor ülök át egy 450-esre. Nem csalódtam, sőt még évekig fogom hajtani.

1 év múlva:
Végül mégsem vettem 450-est, hanem kapott egy gyári sxs hengerfejet és egy teljes Pro Circiut kipufogó rendszert + vékonyabb karburálást. Olyan, mintha új motort vettem volna.

Egyik pályán van egy szűk kanyar, utána rögtön egy 20m-es asztal, amit csak elég ritkán sikerült átugranom a rövid nekifutás (és a nem tökéletes kanyartechnikám) miatt. Tuning után már a 2. próbakörben ülve átugrottam!

A kuplunggal sokkal kevesebbet kell bűvészkedni, van amikor csak elég rácsavarni a gázt és azonnal tol. A tuning után a teljes fordulatszám tartományban erősebb lett, és eltűnt a hirtelen rúgás a powerszelep nyitásakor. Sőt, most eléggé észnél kell lenni, mert nagyon hamar leforog, emiatt még kísérletezünk az áttétellel.

A tuning után sem változott a megbízhatósága, azóta sem volt semmi baja, csak azok a külsérelmi nyomok, amiket én okzotam egy-két buktával. :-)

Hibalista

- Már ez a 2. kétütemű KTM-em, és még egy rendesen ,,beköpött gyertyát" sem láttam, pedig kaptak rendesen. Igaz, amit a gyár előír karbantartás címén, az be is van tartva. Semmi gányolás, nem éri meg.
-
- A fenntartási költség krosszmotorok között 10 pont, akinek nincs pénze versenygépre, vegyen inkább DRZ-t, azt nem kell üzemóránként karbantartani.
-
- A pakolhatóság, kényelem című kérdések elég viccesek egy krosszmotornál. Hm...

Ide hordtam szervizbe

Dávid Pisti KTM guru (Tata). Mindent tud a KTM-ekről, iszonyatosan precíz, mint egy patikus.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 100
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (76 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.