A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Outlook 125 (124 cm3)

Outlook 125 (124 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Remélem nem nyúltam mellé

Szöveges ítélet

Kecskeméttől pár km-re lakom,és ha több elintézendő dolgom akadt a városban,kis robogóval fél napba,autóval tetemes parkolási pénzbe került.Kellett egy 125-ös motor,aminek olcsó a fenntartása,könnyen kezelhető és normál használat mellett sokáig szolgál.Hosszas keresés után ennél a robogónál maradtam.Nem utolsó sorban,mert a vágyott Yamaha YBR 125 bő 400 ezer forinttal került volna többe.2011.május végén Cegléden vásároltam az OUTLOOK-ot újonnan.

Vételár+reg.adó+műszaki+üzembe helyezés+biztosítás+stb.:520000 Ft.
Ami azonnal kiverte a biztosítékot,az a 95000 Ft.reg.adó volt!

A bejáratás alatt 165 km-nél megszorult a karburátorban a membrán.A membrán alján levő hengeres rész és a hüvely közé egy leheletnyi porszem szorult.Kimostam és tökéletes azóta is.
Első szervíz 1000km-nél 10500 Ft. A későbbiekben 3000 km-enként kell vinni.

Ami nem tetszik: Rettenetesen zavar hogy teletankkal indulva kb.3,4-3,8 liter fogyás után már tartalékot jelez az üzemanyagmérő óra.A tank egyébként 7 literes.A műszervilágításnál hiányolom,hogy este a mutatók helyzetét találgatni kell,mert azok nem világítanak.Lehetett volna olyan anyagot találni amin átszűrődik a fény.Az oldalsztendernek nincs reteszelt végállása nyitott állapotban,ezért teljesen sík betonon,az erős rugója miatt képes eltolni a motort.Életveszélyes.Valamint,beindítás után 3-4 percig kell melegíteni,és csak utána lehet terhelni.
Tavaly december közepétől idén február közepéig le volt állítva egy féltetős garázs alatt,motorponyvázva.Akku a szobában.Beindításkor elsőre,szinte azonnal indult.
Fogyasztása bejáratás alatt 2,4-2,5 l/100km.Utána átlagos használattal,max.80-nal,2,7-2,8. Wynn's súrlódáscsökkentőt használok,és AGIP 98'ast tankolok.
A menettulajdonságait tekintve az ereje városban több mint elég,de országúton is megállja a helyét.3000 km-nél egyszer kipróbálva a vége 8700-as fordulatnál 105 km.Csak a kíváncsiság miatt.
Összegezve,eddig nekem nagyon bejött,és remélem még sokáig jól dolgozik a pénzéért.

Hibalista

- Karburátorban a membrán megszorult./Saját kezüleg/ - Hátsókerék defekt,találkozás egy raklapszeggel./Gumisnál 700 Ft./

Ide hordtam szervizbe

Cegléd.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2010
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3120
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Novara City 4 Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (181 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.