Szemészeti ellátás
Szöveges ítélet
Szomorú, de elsősorban a külseje miatt vettem. Motor így még sose tetszett, mint a Z1000, és szerencsére a 2007-es változatot jól tönkre is tették, így klasszikusként öregszik meg.
Mindenképpen nagy pucér motort akartam, és mindenképpen japánt. A meztelenséghez ragaszkodom, az életemet pedig nem szívesen bízom európai robotokra, pláne emberekre.
Mentem mindenfélével, és napnál világosabb, hogy nem a Z legjobb motor a a kategóriájában. Viszont elképesztően szép, Shunji Tanaka, az MX-5 dizájnere annyira diszkrét Bolygó neve halál szörnyet készített belőle, hogy ilyet azóta se sikerült másnak.
A motor vidám, alul kellemes, középen nem rossz, 7000-től irtózatos. Nagyjából ugyanitt, 6,5-7K felé rémes rezonancia érkezik a kormányon, ez ismert Z betegség. Amerikában sokan sörétet töltenek a kormányszarvba, az állítólag segít. Mivel a baj csak sztrádázásnál jelentkezik, mert csak akkor megy az ember hosszan állandó fordulaton, így ki lehet bírni.
Városi ugribugrinak isteni, fürge és meglepően táncos, pedig nem könnyű, 230 kg. Amilyen jó a motor, olyan szar a fék. Önmagában nem feltűnő, de ha átül az ember valami másra ebből a kategóriából, akkor nagyon fájó a különbség. A fékcsöveket már fémszövetre cseréltem, ez az érzetnek jót tett, de a fékerő még mindig hitvány. Talán egy betétcsere majd segít.
Elöl, átlagos alkattal nagyon kényelmes. Órákon át is jó rajta ülni. A szélvédelem rossz, de pucér motoron milyen legyen? A tükör rossz helyen van, én a könyököm és a vállam látom benne, akárhová tekerem. Magas az ülés, így tolni, forgolódni nehézkes. Az utasülés szemre és seggre is szörnyű, nagyon elhivatott csajnak kell lenni hozzá, hogy ne fakadjon sírva rajta az ember egy Bp-Siófok alatt.
Vmax Zsolt kezelése óta zseniális a hangja, vidám, ádáz kukorékolás. Erről szól az egész, meg a motorról, a többi mindegy, ha egyszer ennyire szép. Motorozni meg mindenen jó.
Hibalista
- Három év garanciával vettem, újonnan, így bajom csak annyi volt vele, amennyit az utak és a szerelők okoztak neki.
Ide hordtam szervizbe
Big Bang Kawasaki szerviz
Budapest, XXI. ker. Gyepsor u.1. (Csepel Művek területén)
Kissé macerás kijutni, lassú ügymenet, de barátságos emberek. Ha a felnijavítás után pár nappal nem zuhant volna le a jobb első féknyergem, mennék oda máskor is.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Ledniczky "Vmax" Zsolt
Ő hangolta át a kipufogót. Forgácsoló- és hegesztővirtuóz, továbbá általános átépítőművész, pompás, szórakoztató, nagy tudású elmebeteg, de elfoglalt és nehezen elérhető.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7500 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |