A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Z 1000 2003 (953)

Z 1000 2003 (953) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szemészeti ellátás

Szöveges ítélet

Szomorú, de elsősorban a külseje miatt vettem. Motor így még sose tetszett, mint a Z1000, és szerencsére a 2007-es változatot jól tönkre is tették, így klasszikusként öregszik meg.

Mindenképpen nagy pucér motort akartam, és mindenképpen japánt. A meztelenséghez ragaszkodom, az életemet pedig nem szívesen bízom európai robotokra, pláne emberekre.

Mentem mindenfélével, és napnál világosabb, hogy nem a Z legjobb motor a a kategóriájában. Viszont elképesztően szép, Shunji Tanaka, az MX-5 dizájnere annyira diszkrét Bolygó neve halál szörnyet készített belőle, hogy ilyet azóta se sikerült másnak.

A motor vidám, alul kellemes, középen nem rossz, 7000-től irtózatos. Nagyjából ugyanitt, 6,5-7K felé rémes rezonancia érkezik a kormányon, ez ismert Z betegség. Amerikában sokan sörétet töltenek a kormányszarvba, az állítólag segít. Mivel a baj csak sztrádázásnál jelentkezik, mert csak akkor megy az ember hosszan állandó fordulaton, így ki lehet bírni.

Városi ugribugrinak isteni, fürge és meglepően táncos, pedig nem könnyű, 230 kg. Amilyen jó a motor, olyan szar a fék. Önmagában nem feltűnő, de ha átül az ember valami másra ebből a kategóriából, akkor nagyon fájó a különbség. A fékcsöveket már fémszövetre cseréltem, ez az érzetnek jót tett, de a fékerő még mindig hitvány. Talán egy betétcsere majd segít.

Elöl, átlagos alkattal nagyon kényelmes. Órákon át is jó rajta ülni. A szélvédelem rossz, de pucér motoron milyen legyen? A tükör rossz helyen van, én a könyököm és a vállam látom benne, akárhová tekerem. Magas az ülés, így tolni, forgolódni nehézkes. Az utasülés szemre és seggre is szörnyű, nagyon elhivatott csajnak kell lenni hozzá, hogy ne fakadjon sírva rajta az ember egy Bp-Siófok alatt.

Vmax Zsolt kezelése óta zseniális a hangja, vidám, ádáz kukorékolás. Erről szól az egész, meg a motorról, a többi mindegy, ha egyszer ennyire szép. Motorozni meg mindenen jó.

Hibalista

- Három év garanciával vettem, újonnan, így bajom csak annyi volt vele, amennyit az utak és a szerelők okoztak neki.

Ide hordtam szervizbe

Big Bang Kawasaki szerviz
Budapest, XXI. ker. Gyepsor u.1. (Csepel Művek területén)

Kissé macerás kijutni, lassú ügymenet, de barátságos emberek. Ha a felnijavítás után pár nappal nem zuhant volna le a jobb első féknyergem, mennék oda máskor is.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Ledniczky "Vmax" Zsolt

Ő hangolta át a kipufogót. Forgácsoló- és hegesztővirtuóz, továbbá általános átépítőművész, pompás, szórakoztató, nagy tudású elmebeteg, de elfoglalt és nehezen elérhető.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 9 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.