A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Klr 650 1987 (651)

Klr 650 1987 (651) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nekem Szopatógép, másnak Élete legjobbja

Szöveges ítélet

Egy sufniból vettem meg egy rámenős MLM-el foglalkozó gyerektől. Jóhiszeműen feltételezem nem értett hozzá, ahogy akkoriban én sem nagyon.
Használgattam, de erős terhelésnél csattogott a motorja.
Mint utóbb kiderült, a megnyúlt vezérműlánc adta a hangot. Aztán eccercsak csörögve elment a vezérlés ,megbontva látszott, hogy a vezérműlánc egyik vezetőjének tartóöntvénye letörött és vmi műgyantás dzsuvával taknyolták vissza.
Elvittem MÁRKASZERVÍZBE ahol elszámoltak mindent:
hengerfejfelújítás, új szelepek, új vezérműlánc stb-stb. Mindezt olyan cca 150ezerér!
Úgy, hogy még én rohangáltam bontókba alkatrészér, utólag belátva, jó nagy barom voltam. A bontókban ritka ez a típus, inkább KLR600-zal vannak tele.
Nagy nehezen össze lett rakva, aztán kigyulladt, mert vmit elkötöttek benne.
Elvittem elektromoshoz, az tekercselt egy új tirisztort, meg csinált úgy gyújtáselektronikát. Ne kajáljatok be mindent, nem csak a gyári cucc jó a régebbi verdákhoz!!!
A sokkból való felépülés után kisvártatva eladtam, aztán visszahívott a vevő, hogy szétszedette és elmondta, hogy jól át***sztak, mert CSAK A VEZÉRMŰLÁNCOT CSERÉLTÉK A MÁRKASZERVÍZBEN! Visszarakták a görbe szelepeket, stb, stb. és levettek egy valag lóvéra. A hűtőrendszerét is szimplán vízzel töltötték fel, ohne fagyálló, vmint isten tuggya milyen fáradtolajat raktak vissza bele. HANGSÚLYOZOM: MÁRKASZERVÍZ.
Mindent összevetve én jól becerkáztam a dolgot, de hallottam haveroktól, nekik a kedvencük volt, meg hogy olaszból behozott verdákkal krosszoznak és semmi bajuk.
Remélem segítettem, Ti ne járjatok így!

Hibalista

- vezérlés cca 150eFt kár
- tirisztor cca 35 javítás

Ide hordtam szervizbe

Elkeserítő, de Kawasaki márkaszervizbe!

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1987
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 500
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.