A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Er-6n 2006 (649)

Er-6n 2006 (649) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Gyors városi, szerpentint kedvelő rosszaság

Szöveges ítélet

ezt már egy fórumba leírtam, most csak bemásolom, nincsen kedvem újra írni.
Akkor most szépen legépelem, amit akartam írni, nem ígérem, hogy olyan hosszú lesz, mint az előző lett volna. :-( Szóval anno 2005 novemberében vettem a motoromat, és most csak a tényeket írom le. Első nap, persze abban az évben, mielőtt télire tettem a vasat, motoroztam is vele. Egyből jelentkezett egy gond, az injektor visszajelző lámpa bevillant többször is. Persze pánik hangulat egyből, és hívtam a kereskedő srácot, hogy mi van!? Csont új motor, és már most galiba van vele 10 kilóméter után!? Aztán megnyugtatott, hogy ennek az az oka, hogy Japánból kapták az értesítést, hogy egy vezetéket máshol vezessenek el, mint ahol eredetileg kellene. Aztán valszeg ezt az átkötést jegyezte meg a számgép. Leveszem a gyújtást, és vissza, és semmi gond nicnsen. ;-) Szóval eza probléma, vaolt, van vele még a mai napig, viszont valami más is lehet, mert ahogy észre vettem a benzintől is függ. Ha VEszprémben a Shelnél tankolok (Pápai út) akkor semmi gond. De a múltkor kénytelen voltam itt Füreden tankolni a Molnál, és akkor viszont szinte mindig felvillant. Lehet vizes a benzin, és ezt érzékelné, nem tudom, de ezt észre vettem. Szóval mondta a kereskedő, hogy ha megy normálisan a motor tovább akkor nem kell azzal foglalkozni, bizotosan csak az a probléma, és majd mikor viszem 1000-es szervízre a motort, akkor majd kiveszik belőle ezt a hibakódot. Persze nem oda vittem, hanem Pestre a Naked Motors-hoz, és ezúton is köszönöm a szerelő srác munkáját, nagyon preciz, és nagyon tisztán dolgozott! (pedig ez volt az első ER-6 amit 1000-es szervízre vittek hozzá)
No akkor a vezetési élményekről egy keveset:
Nagyon jól vezethető moci. Első kanyarban túl döntöttem, és vissza kellett vennem a kanyarban. CB400-al tanultam, és ahhoz voltam "szokva", gondolom, és ezért döntöttem annyira amennyire. Aztán észre vettem, hogy valóban nagyon nyomatékos, és nagyon jól húz alacsony fordulatszám tartományból is. (nem írok számot, mert már a múltkor is meg lettem kiabálva) Megcsináltam azt, hogy 6-ik fokozatban (még bejáratós volt, a második ciklusban volt már a kicsike) Visszaengedtem szinte dadogásik, és ott húztam egy kövér gázt. Nagyon szépen fokozatosan, és nagyon jól húzott akkor még 6.000-ig. ;-) nincsen másik motorral nagyon összehasonlítási alapom, de amit tudok, hogy Bálint636 mocija is nagyon megy, de annyira alacsony fordulatszámról nehezebben szedi össze magát, mint az ER. (nem rántottam neki full gázt, csak kb. annyit, mint az enyémen) Nem annyira ugrós motor, mint a 4 hengeres, és nem is pörög annyira. 11.500-nál leszabályoz. Míg a ZX!? 16-nál. Mikor gyorsul vele az ember olyan érzése van, mintha gumikötélen húznák a motort (Bálint után szabadon) ;-))
Futómű!? kemény! 650-es Burgmann, és 1200-as Bandit hagyott el, és nem a tempó miatt, hanem mert nem tudtam neki húzni, anynira szar volt az út. Aztán mikor már meglégeltem akkor felálltam, és úgy húztam neki. Úgy azért már el lehetett viselni a dolgot. Nagyon szépen fordul, és nagyon jól lehet vele forgolódni, persze még nem tudom letenni a térdem, és a majré csík is kb. 1,5-2 centi széles (hátsókeréken). Szóval még van mit tanulnom bőven, de volt már példa arra mikor haver mellett külső íven mentem el. ;-) VEzethetőség még ott is "megmutatkozik" gondolom, hogy a cimborám egy szezonnal többet motorozott már, és már össze is szokott a motorjával godnolom, de Alsóőrs - Felsőőrs - Veszprém szakaszon szépen elmaradt mögöttem (Bandit 600s).
Útartás "nagy" tempónál: hát igen, mivel az enyém idom nélküli változtat, így kb. 130 körül már elég rendesen szaggat le a szél a motorról. Lehet kellene vennem egy egyenesebb kormányt!? Nem tudom. Szóval pályán Pestre, és Pestről 150-160-al jöttem le, de igaz itt már a tankon "feküdtem", és minden széllökést éreztem a motoron. Kicsit minhta szitált volna az orra a gépnek, de éreztem, hogy stabil. Modnjuk lehet megszoktam mire oda értem, és így nem tűnt már anynira fel a dolog.
Röviden szerintem egy nagyon jó tanuló motor amiben még van tartalék gazdagon (lásd majrécsík), és nem egy kapkodó idegbeteg motor, viszont ha menni kell akkor nem vacakol. "Nagyon" tud menni. Még majd szeretném kipróbálni milyen lehet plexivel, remélem lesz rá lehetőségem, mikor megyek majd kikódoltatni a motort, akkor megpróbálok egyet menni egy ilyennel. Azt hiszem, legalább is remélem, hogy a teszthétvége óta nem vitték el Fehérvárról az ezüst ER-t. Azon volt plexi, és majd megpróbálom elkuncsorogni egy körre. Az idomosról meg semmit nem tudok, a futómú, és a motor ua. de az idom miatt nem tudom milyen lehet. Modnjuk nekem nem tetszik az idomos, nem tudom miért, de valami miatt, olyan még kisebbnek látszik az a motor. Egyébként se nagy motor az ER (terjedelemre), és akkor ott az idomos, az meg valahogy még kisebb hatása van, és még kevésbé nézné ki az ember belőle, hogy 650-es. (ez magán vélemény volt)

ez után még sajnos megtörtem a motort, és egy laktrészre a nyár közepén sokat kellett várni. Most már sport dob van rajt. Nagyon szépen szól, és meglepetést is tud okozni egy két sportmotorosnak, ha nem eléggé figylemesek. :-))))

Hibalista

- csak az FI lámpa rakoncátlankodott (memória törlés, és rendben is lett)
-
- meg persze a jobb oldala cserés lett, de az miattam.
- tank: 123.000.-
- lábtartó konzolostól: 15.000.-
- oldal-, és faridom: 18-18.000.-
- többit sajnos nem tudom

Ide hordtam szervizbe

1000-es szervíz Naked Motors Budapest 11.500 olaj, és olajszűrő, precíz, és gyors

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

6000-es ; 12000-es Steelhorse Motor Pécs 15.000, és 13.500 első esetben három liter olajat vettem, második esetben csak 2-t. Gyors, precíz, és tiszta, de legfőkép nagyon gyors!

12000-re minden szervíz 2 óra munkadíjat számolt volna fel, ők 1 óra alatt megoldották, és még a csavarokat is átnézte, a folyadékszintet ellenőrizte, fékpofákat, mindent

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (282 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.