A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

ZX10-R Ninja 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Amerikai Nindzsa

Szöveges ítélet

3. sportmotorom a legelső egy Honda VTR SP1 az ez előtti pedig egy 2007-es R1. Nem fogom hasonlíthatni hozzájuk, szerettem azokat is, de ezt imádom. Nekem a Ninja kollekcióból ez az évjárat tetszik a legjobban viszont mivel nem szeretem a hagyományos és tömeg cuccokat (kawasaki lime) bocsi kawások, ezért magma red (amerikai ninja) színben vettem meg 2015. telén. A vásárláskor sajnos nem tudtam kipróbálni, de az előző tulaj csak makettezett vele, ez látszott az egész motoron, ha már egy csavar rozsdásodott az csere. Aztán teltek a napok a télből tavasz lett, a motor hazakerült megtörtént a kötelező szervizek végrehajtása, + bukógomba, + hátra is fémfékcső, + puig bubis plexi, a sportkipufogó már megvolt meg a kormánylengés csillapító is (állítólag csapkodja a kormányt nem szereltem le, hogy kipróbáljam). Gumit nem cseréltem rajta azonnal, éreztem, hogy nem az igazi adtam neki egy esélyt meg betudtam az alacsony hőmérsékletnek, de miután egy felüljárón a dilatáció átdobott a másik oldalra a szembejövő rendőrautót meg úgy mozogtam ki, mint egy salakmotoros éreztem, hogy itt a csere ideje BT S20R EVO-ra, de még a csere előtt az általunk jónak hitt láncot is elharapta. Ami állapotra tényleg jó volt csak éppen alul volt méretezve. És akkor a makettezés itt ért véget. A legutolsó tunning egy gyorsváltó és egy sportlégszűrő lett. A gyorsváltó hihetetlen élményt ad, a sportlégszűrőtől meg fellélegzett a motor és az eddigi vájtseggűek (én is az vagyok) által észrevehető vissza váltási apró megtorpanások megszűntek.

A kis felvezető után jöjjön a vélemény. 175 cm vagyok nekem kényelmes még hosszabb úton is, pl simán lenyomok egy szeged-bp-szegedet, de mentem már vele szeged-keszthely-törökbálint motoros bolt, mert elkapott a monszun-szegedet, úgy hogy a végére bár eláztam, de nem fáradtam el meglepően kényelmes a gyári nyereg. Iszonyat stabil a futóműve. Az elejét hirtelen gázadásra emeli, de a titok annyi, hogy aki nem akar meglepetés egykerekezni az nem alacsony fordulatról kezd kigyorsítani, hanem 4-5e-ről óvatos gázadással 7-8e-től meg mehet telibe egy idő után rutinná válik. A blokk szerintem zseniális, városba 3.-ba simán lehet kanyarodni 6.-ba pedig még 25-nél sem csapkodja a láncot volt alkalmam kipróbálni, mikor kiesett a váltókar tartó csavar és az autópályán 6.-ba maradtam egészen a szerelőig volt útvonal tervezés rendesen, hogy ne kelljen megállni vagy nagyon lelassítani. Váltó csak simán jó semmi extra, lyukat nem váltottam még vele. A hangja úgy blokkostól kipufogóstól extrém, durrog ordít bömböl mindenfélét csinál és azt hangosan, ha megyek vele az utcán és tolok egy nagy gázt, majd hirtelen visszaengedem olyan, mintha tüzérségi ágyúval lőnének, minden tekintet odatapad, egy leheletnyit tolakodónak tartanám, ha nem az enyém lenne a paripa ;) Vittem vele utast kanyarogni élmény motorozni rövid úton jó vele, de senkinek ne legyenek illúziói 50-60 km után a különleges kínzási receptúráért a spanyol inkvizíció térden állva könyörögne. A fékek nagyot markolnak, mint Dagobertbácsi a tízcentesből, az első konkrétan belepréseli a kereket az aszfaltba, de lehet adagolni is, ha ahhoz van kedve az embernek. Hátsó fék is jó, már amennyire az egy sportmotoron jó tud lenni mindenesetre kanyar stabilizálni meg farolni lehet vele. Nekem a lámpával van némi problémám esti menetnél mikor kapcsolok egy távolságit, azon kívül, hogy mind a kettő ég atomvillanásra nem kell számítani ezen nyilván lehet javítani meg az esetek 98%-ban nappal megy az ember. A kompakt kilométer órára szoktak még panaszkodni ízlések és pofonok nekem nincs vele bajom kellően informatív és mindig jól látható meg mikor már összeszokik az ember a motorral akkor nem azt nézegeti, hanem az utat meg a forgalmat. Összességében nagyon jó sportmotor az enyém utcára van felkészítve pályázni még nem mentem vele, mert olyan vagyok mint az időjárás és 5 év motorozás alatt ez a 9. motorom lehet nem is jutok el vele pályára. Fenntartásra nyilván lehet panaszkodni, mert minden drága alapból a motorozási is átírás sok súlyadó se kevés, a fogyasztást 1x-2x mértem 6-7 között alakul ez nagyon vegyes biztosan lehet kevesebbet is meg többet is csinálni, de egy ilyen motornál nem szempont.


Széles utat mindenkinek!

Hibalista

- Elharapta a láncot szerencsére nem messze és nem egyedül voltam 30 perc múlva már otthon
- Kiesett a váltókar csavar az M5 autópályán 6 fokozatba simán elvitt a szerelőhöz 10 perc múlva probléma megoldva

Ide hordtam szervizbe

Mad Fighters Performance

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Csabi

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? R1 '07 Következő motorja? még nem tudom
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (282 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.