A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung

Gt650 

Az ítélet értékelése
4,3(4 db)

Motorozni akarsz? Akkor ez a tuti.

Szöveges ítélet

Eleve ezt a márkát , ezt a típust kerestem. Előző motorom nagyon fekvős volt, de rájöttem hogy ezekre az utakra, áhh..
Mivel nem vagyok eleresztve pénzügyileg, mindenképp egy igénytelenebb, olcsó fenntartású de jó motort akartam, sokat olvasgattam és ez lett, hála égnek.
A moci jól megy,a V2 dübörög, nem kell szétpörgetni, kicsit melegíteni viszont igen.
Én megmondom őszintén 170-el mentem vele maximum, ott már azért zavar a szél, de nagyon nem járok ilyen helyeken ezért nem zavar.
A motorhoz most már mindent lehet kapni és rendelni, az enyém egy fekete vázas típus ami az elődje hibáit már nem viseli(hengerfej,fékek,stb).
TÉnyleg nem kell félni tőle, keleten mindenki ezekkel szaladgál, ha nekik jó nekünk miért ne lenne az?
kényelmes, nagyon keveset, eszik, nekem 2 személlyel Balaton volt 4.5, városban 4,2. Mondjuk 70 kiló vagyok, de van egy szép nagy dobozom a motor seggén, általában jól megpakolva.
Az egyetlen zavaró dolog hogy az önindító alján van egy apró lyuk, és itt az erdő mellett él egyfajta rovar ami előszeretettel bemászik oda amikor megállok, és ezeket reggel általában összenyomom az önindítóval, ami persze így nem zárja az áramkört. Ezért indítás előtt mindig ki kell zavargatnom a bogarakat, ha elfelejtem befedni a lyukat.

Az egyetlen ami tényleg ratyi az a csavarok minősége, ha tehetném az összeset lecserélném.

Összegezve, olcsó,keveset eszik, V2 elnyűhetetlen és mindenhol megállja a helyét, szerintem faszán is néz ki. Ezek a hülyeségek hogy nem olyan jó a fék, meg nem rugózza ki a kanyart meg szarságok, a fék nagyon jó, állítható a fékkar, a felfüggesztés meg pont a szuperhiper magyar utakra van kitalálva. Aki szerint egy márkás gép 10x ennyit ér, annak elmesélném az esetemet, melyben egy Kawa ninja sikeresen kinullázta a számlámat és 20km-t nem sikerült vele gurulnom, 1 éva alatt, mert annyi baja volt. Inkább egy új koreai mint egy régi japán.

Bizonyára van jobb motor is a világon, de minek?
Ajánlom minden kezdő, újrakezdő, és élmény motorosnak, de a munkába járó, szelet szerető, nem a márkát nyálazó kedves barátaimnak is.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Nem kellett szerelni

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 9000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3400
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Ninja Következő motorja? Új Gt, vagy új Suzuki SV
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.